kalleklovn12 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Mitt kommer på posten i morgen eller på torsdag. Så til TS så kan jeg poste noen bilder vis du ikke har kjøpt deg kabinett innen da. Noe alla dette. Her var det ikke helt komplett men... Er ikke ferdig enda. Venter på noen sleeved kabler osv.. Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Kabinetter er en smakssak, noe som er veldig individuelt. Selv er jeg opptatt av at de tar lite plass og ikke ser ut som monstre. Har bestilt meg et Silverstone Sugo SG10, eneste negative er at det buler litt ut på den ene sida. Skulle heller sett at de lagde hele kabinettet noen millimeter bredere enn å ha bare et lite område bulet ut. http://www.hardware.no/artikler/test-silverstone-sugo-sg10/135805 Endret 27. august 2013 av Cheesepolice Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Har Cooler Master Storm Stryker gode egenskaper? Noen som har erfaringer med det kabinettet? Støy? (Bryr meg lite om støv.) Plast eller mest metall? Syns designen var et skikkelig WOW. (Hører LED lys med eller må det kjøpes, eventuelt hvor?) Ifølge youtube kommentarer så følger de hvite led-lysene med ja. Her har du en video om CM Stryker, så du får et mer innblikk, så får du finne ut om du liker det du hører. Mitt kommer imorra, gledes Endret 28. august 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå