AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei jeg sliter litt med å finne rett størrelse på kondomer og de vanlige profil kondomene sprekker så og si 9 av 10 ganger så har vært dårlig med kondom bruk og litt for mange turer til fastlegen. Har vært innom kondomeriet men kondomene jeg kjøpte der passet heller ikke. Finnes det plasser i Oslo jeg kan få tak i større kondomer? Anonym poster: bef9e2248c458af93ebb25afa8ad22b8 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Beklager hvis jeg kommer med upassende spørsmål, men har du noengang ventet til ereksjonen har forsvunnet for deretter å tatt å klippet den med saks, (eller kuttet den med tapetkniv(kun hvis du er dreven)? Men over til spørmålet; Har du spurt på kondomeriet hvilken størelse "vanlig profil" kondomene er, og evt spørre om de har noe større (eller ebay) Kan også nevne at kondomer kan sprekke ved feil "montering" Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hvis problemet er at de er for trange, får du kjøpt større på apoteket. Durex Grande, tror jeg det heter. Endret 13. august 2013 av Han Far Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har problemer med at vanlige kondomer er for trange. De fremstår også som noe for korte. Når man tar på en kondom skal man jo la det være litt ekstra foran hodet av penis, slik at kondomen ikke sprekker under bruk. Da får jeg de ikke til å gå hele veien ned på skafet. Kondomer er i dag laget etter EU-norm, dvs gjennomsnittspenis i EU som tydeligvis er 12cm. Dette fremstår for meg som 50% for kort. Jeg tror vi nordmenn er langt mer behengt fra naturens side enn italienere og tyskere, tydeligvis. Jeg tror mange har det samme problemet. Det gjør vondt å tre en kondom av merket "RFSU Profil" over hodet på penis, rett og slett, og den rekker ikke helt ned. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Når det gleder det med feilmontering så er vel en del av grunnen at kondomen er latterlige 105mm omkrets og skaftet er noe rundt 150mm i omkrets. Ja og grunnen til at jeg har måtte gå til fastlegen ofte er ikke pga at kondomen sitter fast, men at jeg får flust av sykdommer på kjønnet siden dritten sprekker og pikken har jo selvfølgelig all makt når den er errigert så man fortsetter jo bare. Skal sies at det gjør vondt å tre på kondomer også. Noen som vet om noen finne plasser å bestille online? Anonym poster: bef9e2248c458af93ebb25afa8ad22b8 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg ville bli sjokkert om www.KONDOMeriet.no ikke har noe sånt inne. 7 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Bruke saks eller tapetknic for å fjerne kondom? Folk er ikke helt i vater..... 7 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Syns også kondom gjør vondt å ta av og på samt ha på. Men er ikke lengden men bredden som er for brutal hos meg dermed vil en som er lengre bare henge og slenge. Heldigvis er jeg ikke spesielt seksuell aktiv. Men hvis kondomet føles for kort er det bare å kjøpe de på apoteket Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvem spiser sjokolade med papiret på? Er jo så mye bedre uten! 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det er ikke som å spise sjokolade - sex med en ukjent er som å drikke kaldt vann rett fra naturen, mens kondomen gir deg lunkent rent vann fra springen. Det kalde vannet smaker langt bedre, men kan gjøre deg syk... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Hvem spiser sjokolade med papiret på? Er jo så mye bedre uten! De som ikke vil få herpes/HIV/Klamydya/Gonore/mycoplasma osv. Anonymous poster hash: 7dc2b...9c5 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kan også nevne at kondomer kan sprekke ved feil "montering" Hvis du klarer å tre den på opp/ned snakker vi feilmontering 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sjekket litt på kondomeriet.no,og litt merkelig at ikke omkrets er oppgitt på alle kondomer. Det at diameteren er oppgitt hjelper også lite,hvor mange har en kukk som er perfekt sylinderformet. Omkrets hadde spart meg for en del prøving og feiling selv. Hjelper jo lite å kjøpe str. xxxxxxxxxlarge i kondom hvis xxxxxxxxxlarge betyr at den er 34 cm i lengde,men omkretsen er knappe 10 cm,og ikke oppgitt i det hele tatt. Husker selv da en kondom sprakk i fylla,var ikke noen blid dame som måtte spyle musa med dusjen til restene kom ut... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Uhm, det hjelper null niks og ingenting å spyle ut. Hvilken planet er det du kommer fra? 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sjekket litt på kondomeriet.no,og litt merkelig at ikke omkrets er oppgitt på alle kondomer. Det at diameteren er oppgitt hjelper også lite,hvor mange har en kukk som er perfekt sylinderformet. Omkrets hadde spart meg for en del prøving og feiling selv. Hjelper jo lite å kjøpe str. xxxxxxxxxlarge i kondom hvis xxxxxxxxxlarge betyr at den er 34 cm i lengde,men omkretsen er knappe 10 cm,og ikke oppgitt i det hele tatt. Selv om kuken ikke er sylinderformet er kondomet det. Det finnes et forholdstall mellom omkrets og diameter i en sirkel, kalt pi. Selv om jeg er enig i at det er litt tåpelig å oppgi diameter fremfor omkrets er det strengt tatt ingen grunn til å drive med prøving og feiling om man kan dele et tall på et annet. Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Uhm, det hjelper null niks og ingenting å spyle ut. Hvilken planet er det du kommer fra? Faktisk helt sant. Slike situasjoner er det man har angrepillen for. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Uhm, det hjelper null niks og ingenting å spyle ut. Hvilken planet er det du kommer fra? Jorden sist jeg sjekket... Burde kanskje skrevet at det var en eller fleer deler av kondomet da som bel igjen "innabords sør for ekvator". Men hoppe av i svingen,det er sikkert som banken. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Banken er jo ikke akkurat sikker den. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) De som ikke vil få herpes/HIV/Klamydya/Gonore/mycoplasma osv. Anonymous poster hash: 7dc2b...9c5 Du får ikke det hvis du bare har sex med kjæresten din og hun har her heller ikke hatt tilfeldig sex. Jeg har aldri brukt kondom, så jeg vet ikke hvordan det føles, men det høres ikke spesielt behagelig ut med trange kondomer. Endret 20. august 2013 av Camlon Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Du får ikke det hvis du bare har sex med kjæresten din og hun har her heller ikke hatt tilfeldig sex. Jeg har aldri brukt kondom, så jeg vet ikke hvordan det føles, men det høres ikke spesielt behagelig ut med trange kondomer. Hvis kjæresten din har hatt en tidligere kjæreste som har en kjønnsykdom, kan den overføres til deg. Er ikke bare gjennom tilfeldig sex at ting smitter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg