Gå til innhold

Kvinner som ødelegger på gymmen

Anbefalte innlegg

For en latterlig tråd, mye likewhoring her. Krøll har en noe snedig tilnærming til kvinner men han er forbi alderen for oppdragelse, den var i tillegg forbeholdt hans foreldre.

Jeg tviler på at holdningene kommer frem irl, terskelen for å slippe de løs på et forum er som kjent lavere. Jeg er ingen puadust men kjenner igjen teknikkene på byen og det er seriøst morsomt å være cockblocker i slike situasjoner.

Det som er en kjensgjerning er dog at teknikkene fungerer og at Krøll har åpenbart benyttet seg av det.

En feil han dog gjør er å anta at kvinner er svake, mulig dette kommer av liten omgang med andre miljøer enn han selv vanker i? ;)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kjenner jeg ingen som har noe med dette "pua" å gjøre, antagelig fordi jeg er noen år for gammel. Jeg regner med det er de yngste på byen som er første generasjon som i det hele tatt kjenner til begrepet.

Jeg vet om flere damer som overhode ikke er A4 og noe forhåndsbestemt "system" vil bare bli mislykket dersom man søker å "score" på de.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg ingen som har noe med dette "pua" å gjøre, antagelig fordi jeg er noen år for gammel. Jeg regner med det er de yngste på byen som er første generasjon som i det hele tatt kjenner til begrepet.

Jeg vet om flere damer som overhode ikke er A4 og noe forhåndsbestemt "system" vil bare bli mislykket dersom man søker å "score" på de.

Nåååå, du skriver nå på en måte som gjør til at man tror du vet hva det er :p

Pua begynner å bli så kjent nå at det mister sin effekt. Takk gud for det, det er rett og slett flaut å se fjortisgutta prøve seg på slike teknikker. Der jeg er fra er det nok å vippe ut KUKEN så er det instant god stemning :mrgreen:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bli kjent? Jeg vet knapt hva det er, og i min omgangskretts med folk som går på byen konstant av både gutter og jenter så har det aldri blitt nevnt på fest, vors eller byen en eneste gang. Ikke en gang!

Og jeg kjenner noen damer som ikke passer inn i noe forhåndsdefinert system. Haha jeg må bare le av tanken på at noen skulle lest en oppskrift og på den måten prøve å sjekke noen damer jeg kjenner. De er så unike at noen standard system ville aldri fungert. Garantert mislykket.

Det er og blir noe for kidsa, de yngste på byen.

Endret av Abigor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Menn er svært enkle? For noe tull. Utrolig lavt nivå på begge sider av diskusjonen.

"ENKLE" i forhold til kvinner som er forbanna kompliserte. Om det er for lavt nivå for deg, bør du sprite den opp litt da vettu, tulling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"ENKLE" i forhold til kvinner som er forbanna kompliserte. Om det er for lavt nivå for deg, bør du sprite den opp litt da vettu, tulling.

Jeg vil ikke si at vi menn er enkle bare fordi kvinner skal gjøre enkle ting mer kompliserte enn de er, med mest mulig drama. Der jeg kommer fra er det ikke de "enkle" personene som har de enkle løsningene. Det er de "enkle" personene som gjør ting komplisert fordi de ikke har kapasitet til å komme seg videre i tilstrekkelig tempo, og heller ikke ønsker å motta andres løsning. De andre er jo duster og bryr seg ikke noe om deg fordi de ikke bruker tid på problemet

Jeg mener at å si at menn er enkle viser ekstreme feministiske holdninger hvor kvinner er overordnet menn. Er ikke menn likestilt med kvinner? Synes du at jeg er enkel?

Menn er mer opptatt av å finne løsninger på problem, kvinner er mer opptatt av å diskutere problemet. Dette viser bare til at kvinner lar følelsene ta mer overhånd, ikke noe galt med det, bortsett fra at det fører til dette "kompliserte" med kvinner som bare innebærer at ting blåses opp. Vi trenger både personer som viser omsorg, og personer som er effektive arbeidere og tar avgjørelser før rovdyrene spiser oss opp, i stedet for å prate om hvor trist man blir fordi de er så slemme. Begge deler er like viktig. Mener du denne forskjellen gjør oss menn til "enkle" vesen?

Enkel betyr dum, ikke løsningsorientert og besluttsom.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hun har all grunn til å bekymre seg.. men å gå til avisen for noe slikt er bare drøyt. Men igjen, jeg kjenner ikke jenta eller situasjonen godt nok til å si noe. Forresten; har moret meg mye med å lese diskusjonene ovenfor.. så morsomt å se folk diskutere kjønn, og rakke ned på kvinner. Mange "modne" og "festlige" argumenter å finne..
Endret av Sumika
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at vi menn er enkle bare fordi kvinner skal gjøre enkle ting mer kompliserte enn de er, med mest mulig drama. Der jeg kommer fra er det ikke de "enkle" personene som har de enkle løsningene. Det er de "enkle" personene som gjør ting komplisert fordi de ikke har kapasitet til å komme seg videre i tilstrekkelig tempo, og heller ikke ønsker å motta andres løsning. De andre er jo duster og bryr seg ikke noe om deg fordi de ikke bruker tid på problemet

Jeg mener at å si at menn er enkle viser ekstreme feministiske holdninger hvor kvinner er overordnet menn. Er ikke menn likestilt med kvinner? Synes du at jeg er enkel?

Menn er mer opptatt av å finne løsninger på problem, kvinner er mer opptatt av å diskutere problemet. Dette viser bare til at kvinner lar følelsene ta mer overhånd, ikke noe galt med det, bortsett fra at det fører til dette "kompliserte" med kvinner som bare innebærer at ting blåses opp. Vi trenger både personer som viser omsorg, og personer som er effektive arbeidere og tar avgjørelser før rovdyrene spiser oss opp, i stedet for å prate om hvor trist man blir fordi de er så slemme. Begge deler er like viktig. Mener du denne forskjellen gjør oss menn til "enkle" vesen?

Enkel betyr dum, ikke løsningsorientert og besluttsom.

Det var ikke ment som enkel som i "dum, ikke løsningsorientert og besluttsom". Jeg beundrer måten menn tenker på og hvordan de løser problemer, jeg forsøker å gjøre det samme selv. Ikke kall meg feminist, det er det siste jeg er. De fleste menn har en mer realistisk, logisk tankegang enn kvinner flest, og det er en GOD ting

PS! Du kalte nettopp kvinner "kompliserte" selv, så da må du vel forstå poenget mitt og ikke ta det så til deg?

Endret av fufu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, enkel betyr ikke dum. Enkel eller komplisert, definerer ikke hvor smart man er.

Enkel betyr ikke direkte dum, men når man sier at noen er litt enkle i hode sitt så tenker jeg dum med en gang, og det tror jeg ikke jeg er alene om, selv om ikke ordet enkel i seg selv har den betydningen.

PS! Du kalte nettopp kvinner "kompliserte" selv, så da må du vel forstå poenget mitt og ikke ta det så til deg?

Etter å ha lest de siste innleggene dine forstod jeg det sånn at du mente at kvinner er mer kompliserte enn menn, og at dette øker verdi om jeg setter det litt på spissen.

Du nevner også at kvinner er mer kresne enn menn, men det tror jeg er fordi kvinner trenger en mann som kan beskytte også etter samleie og barn, mens menn fint kan gå til neste kvinne etter det og på den måten maksimere antall avkom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...