Kaare Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Er det mulig å reloade en side, uten at scrollbaren blir flyttet opp? F.eks, hvis du tar scrollbaren på denne siden helt ned, og trykke refresh, så vil den gå til toppen igjen. Det jeg er ute etter er å lage linker, uten at den flytter på seg. håper det var forståelig. Lenke til kommentar
Jøran Nohr Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Skjønner hva du mener, men nå jeg testet dette i Mozilla så funker det nøyaktig slik som du skisserer, uten noe hokus pokus. Går jeg f.eks. litt ned på vg.no og trykker refresh så er jeg tilbake der jeg var... altså ikke på toppen av siden. Slik var det i og for seg for Itavisen også. Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Ja, slik er det i opera også. Da skal det da gå ann. Noen som veit hvordan? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ja, slik er det i opera også. Da skal det da gå ann. Noen som veit hvordan? Er det ikke Javascript da ? Setfocus ? Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 uansett har dette ingenting med php å gjøre. Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Hadde jeg visst det så hadde jeg vel ikke postet her i utganspunktet..? Uansett snålt at det ikke går med php.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Uansett snålt at det ikke går med php.. PHP er server-side. Hvordan nettleseren velger å oppdatere en side har ikke serveren noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå