StringArgs Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Usikker på hvilket subforum jeg skulle bruke her - gikk for det mest aktive. Jeg fikk bekreftelse fra mitt lærested om at de har bekreftet mitt opptak til Lånekassen på fredag. Allikevel står det fortsatt "Ikke innmeldt" på søknadstatusen min til Lånekassen. Noen som har noen erfaring med dette og vet hvor lang tid det pleier å ta? Har dårlig tid med å få pengene. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Erfaringsmessig, så går det veldig raskt. Men det kommer kanskje an på hvilken institusjon du hører til. Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Går på UiB, Datavitenskap. Første året. Hørt det kan ta litt tid for oss, men erfaringsmessig fra vgs har det gått langt fortere. Ringte både Lånekassen og det lokale hjelpesenteret - ingen problemer, bare å vente. Nå har det seg slik at jeg er helt avhengig av lånet for innkjøp av bøker og utstyr, så håper virkelig pengene er på konto innen fredag. Lenke til kommentar
StringArgs Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Fikk bekreftelse i dag tidlig. Kan jeg forvente å ha penger på konto i løpet av fredag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå