Nidhogg Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Et morsomt videoklipp (1MB) av en veldig grasiøs fotballdommer http://www.home.no/morfy/dommer.WMV Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hadde jeg fått gult kort på den måten der så trur jeg jeg hadde ledd så både lunger og hals vrengte seg, herregud, en fotballdommer skal liksom utstråle autoritet, og det var det ikke mye tegn til der... Eller, det verste var jo at det var det på en måte... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noe sier meg at han spiller for "det andre laget"... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har kunn 3 ord: Gay is okay :smile: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har kunn 3 ord: Gay is okay :smile:ja, han var litt feminin ja Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Tror ikke du pleier å se på postene i Humor avd! eller? The Gay Referee Kan ikke si :old: en gang.... for det er jo bare noen dager siden jeg postet det! men men Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Tror ikke du pleier å se på postene i Humor avd! eller? The Gay Referee Kan ikke si :old: en gang.... for det er jo bare noen dager siden jeg postet det! men men Unskyld Neste gang skal jeg ta et omfattende søk i forveien :wink: Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 det verste er att det er en til som har gjordt din feil! en dag etter deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå