Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Piggdekk til vinteren for en nybegynner

MrHorgen

Anbefalte innlegg

Hei

Vurderer å skaffe meg piggdekk til sykkelen denne vinteren så jeg sykle til jobb og Blindern.

Når vil det være et godt tidspunkt å skaffe seg et par? Nå(nærmeste framtid), eller vente til sesongen for det setter igang?

Ser etter et par dekk til 26 tommer hjul. Helst rimelige da jeg er nybegynner på vinter-sykling og har ikke lyst til å svi for mye penger på noe jeg kanskje kommer til å angre på. 400-450 per stykk tror jeg blir grensen for meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XXL har også soumi om du heller vil kjøpe der.

Jeg har brukt soumi extreme på 29", der var de ikke gode da knastavstanden ble for stor og det var som å kjøre på vaskebrett (Men det ryktes at 29" versjonen er dårligere siden de beholdt samme antall knaster og at 26" er bedre)

Nå bruker jeg ice spiker pro som ruller vesentlig bedre. men mønsteret i de er ikke som i ice spiker...

Lenke til kommentar

XXL har også soumi om du heller vil kjøpe der.

Jeg har brukt soumi extreme på 29", der var de ikke gode da knastavstanden ble for stor og det var som å kjøre på vaskebrett (Men det ryktes at 29" versjonen er dårligere siden de beholdt samme antall knaster og at 26" er bedre)

Nå bruker jeg ice spiker pro som ruller vesentlig bedre. men mønsteret i de er ikke som i ice spiker...

Ice Spiker Pro ligger litt over min prisklasse må jeg si. Må si at mønsteret ser bedre ut på de.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...