torbjornen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei! Eg går inn på duracelldirect.cu.uk og legg ein pakke med batteri i handlekorga. Når eg opnar den og vel Norge får eg følgjande tekst: Items: £29.15 Delivery: £0.00 Order Total: £29.15 Total includes VAT of £5.83 @ 25.0% Det er tydeleg at det vert lagt til norsk moms, noko eg ikkje hadde venta. Eg lurer då på om det er komne nye reglar som gjer at eit firma i UK kan krevje inn momsen for Norge, eller om eg i dette tilfellet ville måtte betale moms to gonger? Mvh. torbjornen Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ja, noen utenlandske nettbutikker har momsavtale med Norge og krever den inn som norske butikker gjør. Du skal ikke behøve å betale moms når pakken ankommer Norge. 2 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Dette var nytt for meg. Då vert det ikkje mogeleg å nytte seg av momsfritaket for varer under 200 kr, men ein sparer i det minste ein del i gebyr når ein handlar for over 200 kr. Eg ser forresten at denne nettbutikken også har fått ein "norsk" versjon sidan sist, men varene ser framleis ut til å verte sendt frå UK. Takk for oppklaringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå