Cord Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gikk til innkjøp av en Vita i går, og må si meg mått imponert! Men en ting: Etter å ha lastet ned Resistance, er det bare 500 MB igjen på Minnekortet som fulgte med. (4GB) Hvor stort minnekort bør jeg ha? Og hvor får jeg det til en overkommelig sum :-) Er jo forholdsvis glissent med spill i butikker rundt omkring, så ser vel for meg at det blir endel nedlastning fremover.. PS: Er det noen måte å se hvor store spillene er før nedlastning? Ser på Jak og Dexter Triologien f.eks, så står ikke dette oppgit? Samme med R&C:Q-force. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har et 8gb til første gen PSP. Jeg tror du fint kan gå for 16gb om du først skal kjøpe noe. 8gb kan bli litt trangt om du har planer om å legge over mange spill Lenke til kommentar
Nanoflare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Foreslår 16GB eller høyere. Jeg har ett 16GB selv og måtte slette en del nå. Har en kombinasjon av diverse PSP-spill og Vita spill og fyller på raskt. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg ville helt klart gått for 32GB. Har selv 16GB og det ble veldig fort fullt. Koster 648,- hos Gamezone. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Hmm.. hvordan er det å bruke "kopi"kort til Vita? (om det finnes i det heletatt..) 650 er vell ikke den værste investeringen, men slipper gjerne billigere unna om jeg kan :-P Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Tror om du kobler kortet til pc og kopierer over alle filene og igjen kopierer dette over til det nye burde det funke Fungerte jo med PS3 så hvorfor ikke vita Endret 13. august 2013 av xClaymanx Lenke til kommentar
Cord Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Vil jeg tro skal fungere! MEN det jeg mente var om det finnes minnekort til Vita fra andre enn Sony? (Og da til gunstigere pris.) Men ser jeg formulerte meg dårlig :-) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Trenger ikke å kjøpe Sony sine. Sandisk eller andre merker fungere like godt. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Det er feil. Vita bruker en custom løsning for minnekort, så du kan ikke kjøpe for eksempel et vanlig Micro SD-kort. Dette gjør Sony for å tjene ekstra penger, så det er bare de offisielle som fungerer. Dog finnes det sikkert noen kopier fra Kina. Endret 13. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Cord Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Det er feil. Vita bruker en custom løsning for minnekort, så du kan ikke kjøpe for eksempel et vanlig Micro SD-kort. Dette gjør Sony for å tjene ekstra penger, så det er bare de offisielle som fungerer. Dog finnes det sikkert noen kopier fra Kina. Fant ikke noe "kinamat"! Da blir det vel bare å bite tenna sammen og kjøpe et 32GB kort. Man får se på det som en investering ;-) Lenke til kommentar
Cord Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Da var det i hus! Så er det bare å overføre data fra 4Gb il Mac også tli 32 GB kort. Fungerte jo sømløst. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Flott å høre Happy gaming Lenke til kommentar
Cord Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Noen spilltips? Enn så lenge har jeg prøvd med på LbP (som fulgte med), preordra Killzone og tatt en tur ned memory lane med Jak 1,2 og 3.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Gravity Rush og Persona 4 er de eneste must buy-spillene i mine øyner. Om du vil ha en shooter mens du venter på Killzone, er Uncharted verdt en titt. AC3: Liberation kan være verdt å sjekke ut for fans av serien. I tillegg er de fleste porter fra ps3 gode spill som kan være verdt en titt, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå