leifeinar Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 jeg spiller alle PC spill med 360 kontroll. har du link til hvilken kontoller som funke best? leste endel bruker reviews som forviret litt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) http://www.spaceworl...35&prodid=52390 Denne funker både på PC og 360. Du kan også bruke andre 360-kontrollere på mottageren. (Obvious... det er jo samme kontrollerne). Her er softwaren: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/xbox-360-controller-for-windows Endret 13. august 2013 av sedsberg Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 jeg spiller alle PC spill med 360 kontroll. din pikk Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en adapter som er billig for min Xbox 360 kontroller? Det er den del spill på PC som jeg gjerne ville bruke kontrolleren til. Hvit http://dx.com/p/pc-wireless-gaming-receiver-for-xbox-360-controller-white-grey-129241 Sort http://dx.com/p/pc-wireless-gaming-receiver-for-xbox-360-controller-black-129230 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Noen andre steder enn DX? Har kun dårlige erfaringer med dem. Lenke til kommentar
Romain Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen andre steder enn DX? Har kun dårlige erfaringer med dem. http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2582 Dessverre utsolgt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tror ikke de får den inn igjen, faktisk, har sjekket der flere ganger, alltid utsolgt. Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvis noen lager en xbox one kontroll med litt størrelse på så labbene mine ikke sluker kontrollen rå så kjøper jeg mer enn gjerne den for bruk med emulatorer og lignende på pc De fleste spill som ikke er PC eksluksive støtter xbox controller i dag. Jeg eier ikke konsoll, men spiller nesten eksklusivt med controller på TV'en i stua siden jeg har en kraftig gaming PC som HTPC. Big Picture Steam + Xbox controller = Kraftigere og bedre en next gen konsoll før next gen er gitt ut. Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen som vet hvor jeg kan skaffe meg en adapter som er billig for min Xbox 360 kontroller? Det er den del spill på PC som jeg gjerne ville bruke kontrolleren til. Om du finner kun den trådløst adapteren i salg uten kontroller inkludert er du bedre å lete en meg, men den følger med i pakker med reciver og kontroller solgt på f.ex elkjøp. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Noen andre steder enn DX? Har kun dårlige erfaringer med dem. Amazon har vel endel varianter inne, orginale og uorginale, etter behov. Finnes sikkert tonnevis på ebay også. AtW Om du finner kun den trådløst adapteren i salg uten kontroller inkludert er du bedre å lete en meg, men den følger med i pakker med reciver og kontroller solgt på f.ex elkjøp. Den er såvidt meg bekjent aldri solgt alene, sånn offisielt sett, men det finnes endel som tar den ut av pakka og selger, og tredjepartsvarianter. AtW Lenke til kommentar
AndersTK Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 har du link til hvilken kontoller som funke best? leste endel bruker reviews som forviret litt Bare kjøp en standard xbox 360 kontroller m/inkludert USB reciver for PC fra elkjøp eller lignende. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Amazon har vel endel varianter inne, orginale og uorginale, etter behov. Finnes sikkert tonnevis på ebay også. AtW Den er såvidt meg bekjent aldri solgt alene, sånn offisielt sett, men det finnes endel som tar den ut av pakka og selger, og tredjepartsvarianter. AtW Verdt å nevne for de som ikke vet. 1 reciver er nok for opp til 4 kontrollere koblet til samme PC. Så man trenger bare kjøpe den "dyre" pakken en gang, og etter dette bare kjøpe standard kontroller om man ønsker flere. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Vil bare nevne at den med ledning fungerer plettfritt på mac også. Bare å laste ned driver, så fungerer den som bare det. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 din pikk om du sier det igjen kaster jeg meg utfor gjærdet Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Bare kjøp en standard xbox 360 kontroller m/inkludert USB reciver for PC fra elkjøp eller lignende. Kan jeg bare kjøre en vanlig controller med kabel? kabel er ikke noe stress for meg 1 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 De fleste spill som ikke er PC eksluksive støtter xbox controller i dag. Jeg eier ikke konsoll, men spiller nesten eksklusivt med controller på TV'en i stua siden jeg har en kraftig gaming PC som HTPC. Big Picture Steam + Xbox controller = Kraftigere og bedre en next gen konsoll før next gen er gitt ut. dette vet jeg godt, men hendene mine er så store at xbox kontrollen blir litt smått 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå