wergz Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 I det siste har jeg lett etter steder hvor jeg kan ha bildene mine. Jeg har prøvd Dropbox, men siden jeg ikke betaler for tjenesten så er det begrenset med plass. Finnes det noe lignende som er gratis, der jeg kan ha bildene mine (kanskje noen GB) ? Lenke til kommentar
ThuleAudio Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Skydrive med 7 GB og Google Drive med 5GB er vel de største. Bruker selv Skydrive, og er egentlig fornøyd med den. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Angående Skydrive. Har du en eldre hotmail konto, så tror jeg du kan få økt denne grensen til 25gb Jeg har hvertfall det på min konto, uten at jeg betaler ett øre for tjenesten Endret 13. august 2013 av ringperm Lenke til kommentar
wergz Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Da skal jeg se på Skydrive! Tusen takk til begge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Angående Skydrive. Har du en eldre hotmail konto, så tror jeg du kan få økt denne grensen til 25gb Du får ikke mer enn 7 uten å betale ekstra. Skydrive var 25 da den kom, men ble redusert til 7 senere. De som etablerte da den hadde 25, fikk en frist (23. april 2012) for å velge å beholde 25, ellers ble de satt ned til 7. Sånn som meg..... Lenke til kommentar
jag007 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Blir nok vanskelig å velge begge alternativene dine... Selv bruker jeg Dropbox til synkronisering, og Jotta.no til backup. /Jan Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Du får ikke mer enn 7 uten å betale ekstra. Skydrive var 25 da den kom, men ble redusert til 7 senere. De som etablerte da den hadde 25, fikk en frist (23. april 2012) for å velge å beholde 25, ellers ble de satt ned til 7. Sånn som meg..... Var det sånn det var? Huff da, demensen slår til igjen. Men det ringer en bjelle langt bak et sted, så du har nok rett :-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå