AfterGlow Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Går tilbake til fortiden med ny modell.Her er LGs retro-LCD-TV Lenke til kommentar
Shivati Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Skulle den sett gammel ut, må de først og fremst lage den i ved. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja, den hadde kledd treverk bedre Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Ja, den hadde kledd treverk bedre Vi hadde en Tandberg TV da jeg var liten Ligner på denne: Endret 13. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hadde en lignende tv på hytta da jeg var liten, og jeg ville ikke kaste den. Skulle tro en unge ville ha ny og bedre tv, men jeg ville ha akkurat den tv-en som alltid hadde vert der. I gode gamle dager kunne man slå tv-en for å fikse bildet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er den hvit, eller er det bare dårlig bilde? Den så ikke mye retro ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå