RqO Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det funker sikkert til en viss grad å overvåke folk for å ta terrorister. Men å bare analysere internett-trafikk, som en del av firmaets virksomhet, er ikke nok. Vi trenger noe mer enn det. En dedikert "enhet". Vi trenger en CTU, Counter Terrorist Unit. Jeg har sett på mye 24 i det siste, for å jobbe meg opp til det nye kommer. Og jeg tror dette hadde vært en flott ide. Disse ville ikke hatt halvparten av nettverket til NSA, men heller bare det nødvendige for å ta terrorister, uten at det går utover privatlivet til privatpersoner. Jeg synes ett parti burde se på mulighetene for dette. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvordan skille mellom terroristene og vanlige folk på nettet uten å analysere alt? Er jo ikke sånn at terroristene tagger all data de sender med "terror" 3 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Denne tråden bør vel flyttes til Politikk og samfunn eller noe sånt? Har minimalt med det tekniske rundt nettverk/internett å gjøre... Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Vet ikke om du mener Norge eller USA, men for sistnevnte: http://en.wikipedia.org/wiki/National_Counterterrorism_Center Lenke til kommentar
VegardPirat Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg vil gjerne ha overvåkning av myndighetene. Ikke folket. 4 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg vil gjerne ha overvåkning av myndighetene. Ikke folket. Som politisk parti er du vel myndighetene? Du bør derfor montere videostream på kontoret, slik at vi kan overvåke din aktivitet 24/7. Lenke til kommentar
VegardPirat Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Som politisk parti er du vel myndighetene? Du bør derfor montere videostream på kontoret, slik at vi kan overvåke din aktivitet 24/7. En type overvåkning av politikerne som med hell kan innføres, er dette som nettstedet http://www.holderdeord.no/ tar sikte på. Rett og slett, sjekke om politikere gjennomfører det de lover. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg ser ingen videostream fra deg ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå