yrat Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Vakkert og mektig eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
RqO Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Håpte på Brothers in Arms når jeg begynte å lese overskriften. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Fulltførte dette her i natt, og denne omtalen her treffer spikeren på hodet i forhold til min egen opplevelse Trodde selv at kontrollene skulle by på større utfordringer, men dette gikk en del bedre enn forventet. Dette må oppleves, og jeg vil si det er glatt verdt de 1200 MS poengene det koster! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har gledet meg i lang tid til å prøve dette, men er midt i flytting til en annen leilighet så har ikke fått prøvd det enda. Gleder ikke mindre etter å ha lest omtalen, så det blir en fin avslutning på ferien! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Høres ut som slitsomme kontroller, men bortsett fra det virker det interessant. Fin anmeldelse. Kommer forøvrig ut på PC den 28. august. Forhåpentligvis DRM-fritt et sted. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Ser ikke hvordan kontrollene kan bli bedre med tastatur ihvertfall Men er vel ikke verre enn å plugge i en 360 kontroller så er man i gang. Selv syns jeg det var veldig intuitivt slik kontrollene var lagt opp, men noe kløning og forvirring ble det jo når man plutselig krysset figurene på skjermen, men hjernen rakk i det minste å vende seg til slike sporadiske endringer den også. Ble ihvertfall ingen høylytt banning slik jeg først spådde. Endret 13. august 2013 av Mala Lenke til kommentar
Seifer75 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Dette var et spill jeg i utgangspunktet så veldig frem til, men så trodde jeg at kontrollsystemet gjorde det mulig for 2 spillere å samarbeide. Må si at etter å ha frustrert meg igjennom 'Ni No Kuni's' - Temple of Trials hvor man i noen tilfeller må bruke tandemkontroll så kommer jeg dessverre ikke til å laste ned denne. Veldig skuffet. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har ikke hørt om dette spillet tidligere faktisk, men dette fikk jeg lyst til å prøve ut når det kommer på Steam/PS3! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Har ikke blitt lagt til i Steam enda. Litt rart. STår ingenting om en PC utgivelse i denne anmeldelsen heller. Fint om Gamer.no kunne nevnt dette. står her : http://www.starbreeze.com/games/brothers/ Endret 13. august 2013 av lavizh Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har ikke blitt lagt til i Steam enda. Litt rart. STår ingenting om en PC utgivelse i denne anmeldelsen heller. 28. august på Steam, 9 september på PSN iflg Wikipedia. Lenke til kommentar
Emily8 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Elsker dette spillet! ^_^ At kontrollene er vanskelige har jeg ikke merket så mye til, spillet er så bra at det ikke spiller noen rolle for min del, lett et av de beste spillene jeg har spilt :-) Spiller forøvrig med gamepad, kan tenke meg det er lettere enn med mus og tastatur. Håper ikke folk velger å droppe det pga at kontrollene virker vanskelige. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Kan egentlig ikke tenke meg dette er lettere med mus og tastatur. Nå var det forøvrig ikke vanskelig med en kontroller heller, uvant ja! Men mekanikken kom kjapt for min del. Ett fantastisk stykke spill er det uansett Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Kjøpte dette spillet men har ett spørsmål: Jeg har akkurat kommet meg ut av trollgrotten og til bålet når det kommer ulver. Til nå syntes jeg spillet er svært kjedelig. Altfor mye puzzles som er kjempelette og med helt åpenbare løsninger. Det er ingen dialog, kjip grafikk, for mye puzzles og for lite story. Eneste jeg syntes var virkelig bra var musikken og konseptet med hvordan man styrer karakterene.Er spillet veldig likt fremover? Er det bare å slutte å spille det hvis jeg ikke liker det enda? Endret 24. juli 2014 av IceBlitz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå