Gå til innhold

Bærbar PC til ca. 4000,-. Helst 4GB minne. 13" - 15"


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Jeg har tenkt å kjøpe en PC til min mors burdag. Hennes nåværende PC, som ble kjøpt i 2008 er ille til mote om dagen.

 

Hun har per dags dato en Fujitsu Siemens Amilo Xa 1526 som kjører på Windows XP.

 

Det jeg vet er at hun synes dagens PC er veldig stor og klumpete. Hun virker misunnelig på min egen 13", for at den er så lett å ta med seg på reise. Jeg er dog litt usikker på om hun ikke vil være fornøyd med noe større enn 13", samtidig føler jeg 15" kanskje kan bli fort stort igjen.

 

Hun ser en del nett-tv, Netflix ol. Utover det blir den vel brukt til epost, dokumenter og bilder.

 

Jeg har sett litt på 14 tommere, men føler utvalget på den størrelsen er veldig begrenset. Jeg har sett litt på denne: https://prisguiden.no/produkt/asus-vivobook-s400ca-ca002h-173982

 

Den er riktignok dyrere enn 4000, men jeg kan være villig til å strekke meg litt om det er et bra kjøp. Samtidig er jeg litt tvilsom til om det er verdt å kjøpe noe for mer enn 4000, når den tross alt ikke er til meg. (Noe jeg føler er lett å glemme når jeg leter etter PC-er ;) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...