Niklasp Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Apple har gjort en uvanlig endring i iOS 7.Er dette en feil eller en ny funksjon? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Klapp på skuldra for god funksjon. Må selvsagt si i fra til brukeren at det er sånn det funker ellers blir det en del sure og oppgitte folk, men det klarer nok Apple å fikse på. 1 Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Klapp på skuldra for god funksjon. Må selvsagt si i fra til brukeren at det er sånn det funker ellers blir det en del sure og oppgitte folk, men det klarer nok Apple å fikse på. Er tross alt Beta, og et fortsatt et stykke fra ferdig, så vi kan jo ikke si noe på det. Gleder meg til ny iPhone og ny iOS nå! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ypperlig funksjon, spesielt hvis man må gjenopprette et sted der det kun er mobilnett. Da kan man kun plukke ned de applikasjonene man absolutt MÅ ha umiddelbart, og så vente med resten til man er innenfor et skikkelig wifinett. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Kopierer Android igjen ser jeg 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Kopierer Android igjen ser jeg Nei, nei, nei. Her innoverer Apple, de tenker i nye baner og revolusjonærer systemgjenoppretting på mobile enheter. Lenke til kommentar
Linkxs Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 trodde det var android helt til jeg så tittelen... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 trodde det var android helt til jeg så tittelen... Det var da rart. Jeg synes ikke Android har kopiert iOS til så stor grad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Så jeg må manuelt trykke på alle appene jeg skal ha installert etter gjenoppretting? Håper det i det minste kommer til å dukke opp en "Last ned alle"-knapp. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Så jeg må manuelt trykke på alle appene jeg skal ha installert etter gjenoppretting? Håper det i det minste kommer til å dukke opp en "Last ned alle"-knapp. iOS 7 er fortsatt i beta, så hvordan det blir i den ferdige versjonen er uvisst. Forhåpentligvis blir det en av/på-knapp som med automatiske oppdateringer. Lenke til kommentar
Raymond Brun Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kopierer Android igjen ser jeg Nei, nei, nei.Her innoverer Apple, de tenker i nye baner og revolusjonærer systemgjenoppretting på mobile enheter. Apple trenger ikke kalle gjenoppretting for revolusjonært, for Android har det jo ikke en gang. 1 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Apple trenger ikke kalle gjenoppretting for revolusjonært, for Android har det jo ikke en gang. Da lurer jeg på hva du legger i det når du sier gjenoppretting...? Ved siden av at alle kontakter og apps jeg har brukt er lagret på Google konto, hadde jeg muligheten til å lage gjenopprettingspunkt gjenopprette fra disse med min gamle Android 2.3 telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg