Aleks855 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 En liten heads up. Har fått en del henvendelser om å lage videoer om integrasjon fra begynnelsen av, da det tilsynelatende er mange som ikke får helt greip om det. Har starta en spilleliste der jeg går gjennom integralregning fra første bit. I første omgang vil det bli rundt 20 videoer om antiderivasjon til ubestemte og bestemte integral, videre til areal av flater under/mellom funksjoner og volum av omdreiningslegemer. I ettertid blir det mer om integrasjonsteknikker for å løse mer utfordrende integraler. Alt er i tråd med R2-pensum, og vil også bevege seg inn i høyskole-/universitetsnivå når den tid kommer. Om dette er interessant kan du følge utviklingen her: http://udl.no/matematikk-blandet/integrasjon Eller eventuelt følge oss på Facebook eller Twitter for mer regelmessige oppdateringer. Linker til dette finner du sikkert. Jeg prøver å ikke over-reklamere her, men vil bare si fra at det finnes. Alt er naturligvis gratis. Prøver ikke å selge noe som helst. Ellers vil jeg bare si takk for støtten! Tilbakemeldingene varmer når man driver med slikt på hobbybasis. 2 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Bra greier. Kan sikkert trenge en liten rustpuss på et par områder før skolestart Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Bra greier. Kan sikkert trenge en liten rustpuss på et par områder før skolestart Alltid lurt. Lista dekker nå alt fra hva et integrasjon er, opptil hvordan man regner ut arealer under/mellom funksjoner, og volumet av omdreiningslegemer. Planlegger å utvide med integrasjonsteknikker i nærmeste fremtid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå