Goof Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Skal skjære ut hull til en Sunbeam Sound Control i et av frontdeksel platene på Sunbeam Acrylic kabinettet mitt. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=SBAC1BL1 Noen som har noen tips til hvordan jeg bør gå fram? Hva slags verktøy bør jeg bruke? Noen som har gjort akkurat dette før? På forhånd takk for svar! -Goof Lenke til kommentar
Goof Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Virkelig ingen som vet dette? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Dremel er et fantastisk bra verktøy... Lenke til kommentar
DeViLoN Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Dremel er et fantastisk bra verktøy... Ja det er det, men absolutt ikke til acryl, selv på laveste hastighet vil acrylen smelte, og lage et ujevnt og stygt resultat. jeg vulle merket opp først, og borret et hull stort nok til å få inn en finbladet stikksag Lenke til kommentar
Goof Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Høres bra ut, har en rimelig finbladet stikksag liggende. Høre noe om at man bør legge teip rundt platen? Knekker letter osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå