linndy Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 hei. jeg har store smertier i korsryggen å har slitt meg gjennom natten med smertestillende som ikke fungerte, startet i det små i går ettermiddag å ble vondere utover kvelden, sliter med å gå helt oppreist, sitte og ligge, jeg løftet ikke noe soesielt tungt i går heller, bare slappet av. senere i dag skal jeg på jobb (noe som kan bli veldig spennende) jeg har hadde skiveutglidelse for noen år siden i en alder av 19 - 20. kan det være det som har kommet tilbake? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Du burde stikke rett til legen. Kan høres ut som en prolaps/utglidelse, men kan jo også være noe enkelt som en strekk. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ta en tur til legen, og sørg for å få smertestillende som fungerer sånn at du i alle fall får sovet litt. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Om det er prolaps/utglidning så er det ikke alltid smertestillende hjelper. Kjipe greier. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Konstant vondt? Eller merker du det kun når du beveger deg eller sitter/ligger i visse stillinger? Lenke til kommentar
linndy Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Konstant vondt? Eller merker du det kun når du beveger deg eller sitter/ligger i visse stillinger? konstant vondt, det går ned til det ene bene Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hva mener du? Nedover til foten? Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 konstant vondt, det går ned til det ene bene Som sagt: ta deg en tur til legen. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 konstant vondt, det går ned til det ene bene Prolaps med isjiasi (trolig). Har det selv. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har samme greia selv, eneste som funker er smertestillende til det går over -- samt trening for å forebygge at det skjer flere ganger. Lenke til kommentar
linndy Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Hva mener du? Nedover til foten? ja nedover den ene foten bare Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Mhm, det er den der isjnasjansjan eller hva faen den heter -nerven, som går nedover beina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå