Knuttz Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei! Jeg har en 40" lcd tv fra samsung som har begynt og "brenne" fast ting på skjermen, er dette noe jeg kan reklamere på? Den er 5 år gammel i november. Har tatt en full reset og oppgradert fw. Knuttz- Endret 13. august 2013 av Knuttz Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det burde du reklamere på, ja. Aldri vært borti det på annet enn en veldig rimelig skjerm fra et kinamerke for en del år siden når det kommer til lcd. Hvilken modell har du? Lenke til kommentar
Knuttz Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 LE40A559 modell. Aldri vært borti sånt før, bare permanent på plasma Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 "Innbrenning" på LCD kalles "Image Persistance" tror jeg. Hadde det selv på en Amoi 37" kjøpt på Lefdal, den ble tatt inn på øyeblikket og jeg betalte litt i mellom på en ny og større TV. Lenke til kommentar
Knuttz Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Ok takk for svar, men denne ble kjøpt hos netshop før de la ned og fikk fra de nye eierne i dag at det kan dem ikke hjelpe meg med + at tven var visst grå importert. Ergo jeg kan ikke reklamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå