jihn Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sitat er ikke vist som sitat lenger fra min mobil. Ser ut som vanlig tekst fra brukeren som siterer. Opplever det samme her på nettbrett(Xperia z), ganske irriterende. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Muligheten for å bla helt til første side eller siste side av en tråd er nå borte fra mobilskin. Den må tilbake, savnes sterkt. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 En kjapp kommentar: Det er nok dessverre begrenset hva vi kan gjøre med dette problemet med at alt har blitt markert som ulest, men jeg skal undersøke om det er visse muligheter. Det er uansett ett problem som evt. blir mer og mer problematisk å få orden på etter hvert som tiden går. Selv om det kan være veldig surt tror jeg det er best om dere bruker "Marker hele forumet som lest". Beklager ulempene, men de har endret på en god del med markeringssystemet og da kan slikt skje. Jeg skal se på dette med knapper i mobilutseende og manglende sitat i mobilutseende. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Nå skal sitatbokser være fikset i mobilutseendet, hvertfall om dere tømmer cachen på mobiltelefonen. Jeg har lagt inn Gå til første side og Gå til siste innlegg-knapper på mobil, disse er henholdsvis markert med ««« og »»». Gå til siste er øverst og nederst. Gå til første er kun nederst. 1 Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Takk for kjapp ordning! Begge deler virker som det skal. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hw.no dynamisk utseende ser ikke ut til å fungere? Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gå til ulest svar er rotet til på alle tråder jeg følger. Flere som merker det samme? Puppetråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355&page=227&do=findComment&comment=20237360 besøkes jevnlig. Sist i helgen. Nå kommer til innlegget fra: Skrevet 17. februar 2013 - 20:05. Hva er løsningen på dette? Takk for innsatsen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gå til ulest svar er rotet til på alle tråder jeg følger. Flere som merker det samme? Puppetråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355&page=227&do=findComment&comment=20237360 besøkes jevnlig. Sist i helgen. Nå kommer til innlegget fra: Skrevet 17. februar 2013 - 20:05. Hva er løsningen på dette? Takk for innsatsen. Kommer av at det ble slettet data om hvilke tråder/poster du har lest. Enten kan du lese deg opp på de trådene det er interessent, så vil den fungere. Andre alternativet er å markere hele forumet som lest, så vil de fungere for fremtiden Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 UHØRT... Aner du hva det gjør med meg og se pupper fra februar til august igjen? Hehehe... Takk for tipset, post gjerne en info om dette da det må gjelde for flere enn meg, samt pass på at teknikeren ikke blir brukt ved neste oppgradering... Takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Selv om det kan være veldig surt tror jeg det er best om dere bruker "Marker hele forumet som lest". Hvor finner man den? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvor finner man den? Helt nederst. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hw.no dynamisk utseende ser ikke ut til å fungere? Hva ligger egentlig i det, "dynamisk" utseende? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hva ligger egentlig i det, "dynamisk" utseende? Grensesnittet strekker seg helt ut til kanten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Grensesnittet strekker seg helt ut til kanten. hw.no dynamisk fungerer ikke her heller, tar til takke med diskusjon dynamisk inntil videre. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ok. Ja da er det samme vi snakker om. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Får ikke varsling når jeg blir quotet lengre. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 tex-tagen har tydelegvis slutta å virke, sjå t.d. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1080165 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg skal se på dette med knapper i mobilutseende og manglende sitat i mobilutseende. Takk for at du kikker på dette, synes alltid det har vært litt mangler med å surfe på vanlig mobil da. Men har fungert fint med nettbrett, men føler denne opplevelsen har blitt like dårlig som på mobilen etter oppdateringen :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Er det noe håp for at Diskusjon.no vil på noe tidspunkt vil dele ut språkpakken som benyttes med IPB 3.4? Ser at den som ligger ute kun er for versjon 3.1.4, den også delt av Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå