Gå til innhold

(Ferdig) Oppgradering av forumet til 3.4 fra 23:30 på onsdag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det blitt slik at man må bla seg til siste side når man sitter på mobil? Jeg havner på første side på tråder jeg går inn på - og finner ikke noe "bla til siste side"-knapp.

Kjedelig i store tråder. :)

Amen. Ikke bare er bla til siste side knappen borte, men alle tråder er resatt slik at jeg begynner på første side. Fiks takk :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det blitt slik at man må bla seg til siste side når man sitter på mobil? Jeg havner på første side på tråder jeg går inn på - og finner ikke noe "bla til siste side"-knapp.

Kjedelig i store tråder. :)

Dette kombinert med at alle tråder er ulest er drepen for meg. Snakkes når dette er fikset.

Lenke til kommentar

Hos meg så er forumet blitt smalnet inn med ca en tredjepart. Kan man gjøre noe i innstillinger for å får det ut i bredden igjen?

edit:

Er Hegnar.no også del av dette og blitt oppgradert samtidig? Det samme har skjedd der. Likt i alle browsere. Skjønner ingenting jeg. :hmm:

Endret av Delvis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Sitat er ikke vist som sitat lenger fra min mobil. Ser ut som vanlig tekst fra brukeren som siterer.

Er det samme hos meg.

Lenke til kommentar

Sitat er ikke vist som sitat lenger fra min mobil. Ser ut som vanlig tekst fra brukeren som siterer.

Sitat ser snålt ut i vanlig browser også når jeg skal svare på noe*. Det er nå håpløst å dele opp sitater i deler for å svare på de hver for seg; uten å slå av formateringen.

*) Ved visning i vanlig browser, ser det greit ut.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...