Akrapovic Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Neei, også i siste uken av sommerferien.. Lykke til! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 So long! And thanks for all the fish! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Kan også bruke en enkel webklient https://client01.chat.mibbit.com/ husk å velg EFnet fra dropdown-menyen. Skriv inn nick under nick og #diskusjon.no under channel. Enjoy! Endret 14. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Endelig ferdig! Skal prøve meg litt på de nye funksjonene nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Liker at man endelig kan se hvor plussene kommer fra. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det blitt slik at man må bla seg til siste side når man sitter på mobil? Jeg havner på første side på tråder jeg går inn på - og finner ikke noe "bla til siste side"-knapp. Kjedelig i store tråder. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det blitt slik at man må bla seg til siste side når man sitter på mobil? Jeg havner på første side på tråder jeg går inn på - og finner ikke noe "bla til siste side"-knapp. Kjedelig i store tråder. Amen. Ikke bare er bla til siste side knappen borte, men alle tråder er resatt slik at jeg begynner på første side. Fiks takk 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Liker at man endelig kan se hvor plussene kommer fra. Hvor? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Alle trådene er uleste? Endret 15. august 2013 av Gjest Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ehm, ser 2stk "Medlemmer" knapper i samme kolonne Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det er nok småting som må fiksast etter kvart som det dukkar opp. Ser du noko du meiner er feil eller burde endrast så kan du sende ein tracker, som du finn i menyen til venstre. . Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvor? Profilen din -> Reputation. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det blitt slik at man må bla seg til siste side når man sitter på mobil? Jeg havner på første side på tråder jeg går inn på - og finner ikke noe "bla til siste side"-knapp. Kjedelig i store tråder. Dette kombinert med at alle tråder er ulest er drepen for meg. Snakkes når dette er fikset. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Hos meg så er forumet blitt smalnet inn med ca en tredjepart. Kan man gjøre noe i innstillinger for å får det ut i bredden igjen? edit: Er Hegnar.no også del av dette og blitt oppgradert samtidig? Det samme har skjedd der. Likt i alle browsere. Skjønner ingenting jeg. Endret 15. august 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sitat er ikke vist som sitat lenger fra min mobil. Ser ut som vanlig tekst fra brukeren som siterer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Sitat er ikke vist som sitat lenger fra min mobil. Ser ut som vanlig tekst fra brukeren som siterer. Er det samme hos meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvorfor har dere fjernet innlegg i gjennomsnitt hver dag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Sitat er ikke vist som sitat lenger fra min mobil. Ser ut som vanlig tekst fra brukeren som siterer. Sitat ser snålt ut i vanlig browser også når jeg skal svare på noe*. Det er nå håpløst å dele opp sitater i deler for å svare på de hver for seg; uten å slå av formateringen. *) Ved visning i vanlig browser, ser det greit ut. Endret 15. august 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå