TSP Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei! Natt til torsdag kommer vi til gjennomføre en oppgradering av forumet, det vil starte klokken 23:30 på onsdag. Jeg kan komme med flere detaljer og svar på spørsmål i løpet av dagen, men primært skal dere ikke kunne merke de store forskjellene. Forumutseendene vil stort sett se ut akkurat som før. Det har også blitt gjort noen endringer på hvordan tekstverktøyet fungerer, jeg regner med å komme med mer informasjon om akkurat det. Du kan lese mer om hvilke endringer det er snakk om ved å lese disse to gjennomgangene på engelsk. (Seksjonene som omhandler IP.Board) http://community.invisionpower.com/topic/359062-ipboard-330-and-ipcontent-230-released/ (nytt i 3.3.0) http://community.invisionpower.com/topic/373381-ipboard-340-and-ipnexus-155-released/ (nytt i 3.4.0) Hvis alt går som det skal, så regner jeg med at forumet er tilbake innen det har gått tre timer. 9 Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 På tide å få den svette ræva ut av sofaen da ! 7 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har savnet dette. Bra dere får oppgradert! Løser mye småbugs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Nooooooo! Hva skal jeg gjøre imens? Sove?! Rydde!? Nei takk! Endret 14. august 2013 av Slettet-aNZFa3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Eloquent Skrevet 14. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2013 Nede i TRE TIMER? Hva skal jeg gjøre med livet mitt da? Håper dere får fikset problemet med bold/italic/underline hvor man havner tilbake på den redigerte teksten når man trykker på backspace for første gang etter å ha skrevet det. Skjedde akkurat nå mens jeg skrev. Ekstremt irriterende! 10 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Håper dere får fikset problemet med bold/italic/underline hvor man havner tilbake på den redigerte teksten når man trykker på backspace for første gang etter å ha skrevet det. Skjedde akkurat nå mens jeg skrev. Ekstremt irriterende! Kan bekrefte at det fikses Eller, gjorde det for oss når vi oppgraderte til 3.4. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tror også det blir mulig å rapportere innlegg fra mobilutgaven, er unødvendig tungvint å måtte velge desktop, rapportere, og så velge mobile versjon igjen. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jippi - da kan jeg få lagt meg på et skikkelig tidspunkt for ne gang skyld Håper at ting virker igjen i morgen, og vi ikke får et halv år med et håpløst forum som vi hadde for et par år siden ... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvilke nye funksjoner tar dere i bruk fra oppgraderingen? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ikkeno diskusjon på 3 timer........................... 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Gruer meg blir noen kjipe timer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 viser dere live feed fra kontoret/rommet hvor oppgraderingen blir gjort denne gangen? helst med kommentarer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 I nedetida kan de bruke IRC og møte galskapen som er brukarane på dette forumet litt meir direkte: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1314052 Lenke til kommentar
Skismøring Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Kjempebra, men kunne dere ha utsatt det til jeg legger meg sånn i 02-tiden? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Skjer jo ikke noe der. Gjør sikkert noe feil jeg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 viser dere live feed fra kontoret/rommet hvor oppgraderingen blir gjort denne gangen? helst med kommentarer Oppgraderingen blir ikke gjennomført fra noe kontor. Alt ansvar hviler på mine skuldre i stua her jeg sitter. Det er ellers veldig lydt her, så jeg forsøker holde støynivå og lysnivå til ett minimum, da det er andre her som sover Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det skal da ikke gå ut over oss. Vi lover å være stille som mus. 2 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvordan å irc? Skjer jo ikke noe der. Gjør sikkert noe feil jeg. Er det sånn å forstå at dere ikke kommer dere på IRC? Sjekket dere linken som Zeph postet? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Lykke til! Så håper vi at alt er oppe og går utpå morgenkvisten! Natt'a! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå