V. Haugen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Fersk Android-produsent klinker til fra dag én.Åtte Kazam-mobiler slippes i september Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Momentum. Ikke dumt på et marked der nye aktører står på rad for å bruke lengst mulig tid til marked. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jøss, helt nytt selskap også satser de på Android.. I følge WP-entusiastene vil det være dødsdømt å satse på noe så populært som Android fordi det markedet er "tatt". WP skal vistnok være mye enklere å satse på fordi man ikke trenger å selge særlig mange telefoner for å bli størst på WP. Men det er altså WP-entusiastene. Lykke til HTC-utspringeren. Jeg holder i hvert fall muligheten åpen for å kjøpe Kazam-telefon neste gang. 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 8 telefoner og ingen synsing om prisleier enda. Hmm Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 8 telefoner og ingen synsing om prisleier enda. Hmm Når de lanserer 8 telefoner ville jeg blitt overasket om de ikke hadde et større spekter på pris. Sett at de har forskjellig hardware, noe jeg ville tro siden det er 8 forskjellige modeller. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 I følge WP-entusiastene vil det være dødsdømt å satse på noe så populært som Android fordi det markedet er "tatt". Ja, det var vel bare 115 av 187 millioner Android-telefoner solgt i Q2 som ikke var fra Samsung, definitivt et helt ferdigdominert marked. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 I følge WP-entusiastene vil det være dødsdømt å satse på noe så populært som Android fordi det markedet er "tatt". Ja, det var vel bare 115 av 187 millioner Android-telefoner solgt i Q2 som ikke var fra Samsung, definitivt et helt ferdigdominert marked. "Bare" 60% av markedet eies ikke av Samsung med andre ord? Nå er det vel heller ikke sånn at det er umulig å ta markedsandeler fra Samsung heller. Jeg har Samsungtelefon i dag, men skifter gjerne til en annen Androidprodusent i fremtiden om konkurrentene leverer noe bedre. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) 'cactly. Tallet for antall solgte Ikke-Samsung Android-telefoner i 2Q2013 er omtrent på samme størrelse som tallet for antall solgte Android-telefoner inklusive Samsung i 2Q2012. Lenovo solgte flere Android-telefoner i Q2 enn Nokia solgte WP8-telefoner! Nesten alle vokser. Smarttelefoner er i ferd med å bli et forbruksmarked, der man kjøper ny telefon selv om den gamle fortsatt er i god stand. Markedet slår ikke meg som "tatt" akkurat. Det ser litt mørkt ut for Ubuntu-telefonen på kort sikt, men Kazam tar i når de prøver, Jolla har tilsynelatende stø kurs, Lenovo og ZTE vokser og til neste år vet vi hva Samsung mener å gjøre med Tizen. Endret 14. august 2013 av tommyb Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hmm, ser for meg at siden de slipper 8 modeller på en gang dreier det seg stort sett om rebranding av kinesiske modeller. Det kan fort bli dyrt med forbrukerrettighetene vi har her. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg