Gå til innhold

Hvordan fungerer "studentrabatt"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt å kjøpe en Macbok Air fra Apple store, og har sett at de har studentrabatt.

Det jeg lurer på er egentlig bare hvordan man beviser at man er student.. Er ikke student, bare nysgjerrig :ph34r:

Skolekort og annet bevis som sier du tilhører en skole.

Uansett, Få noen du kjenner som studerer til og kjøpe noe til deg med dine penger da vell =)

" Studentkortet.no har egen nettbutikk hos Apple med Norges beste rabatt for studenter. Opptil 10% rabatt på din nye Mac! "

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skolekort og annet bevis som sier du tilhører en skole.

Uansett, Få noen du kjenner som studerer til og kjøpe noe til deg med dine penger da vell =)

" Studentkortet.no har egen nettbutikk hos Apple med Norges beste rabatt for studenter. Opptil 10% rabatt på din nye Mac! "

Hm, leser dette på Apples hjemmeside

Hvem er kvalifisert?

Du er kvalifisert for et App Store-gavekort og utdanningspriser hvis du studerer ved et universitet eller en høyskole, har kommet inn på et universitet eller en høyskole, er en forelder som kjøper til en student på et universitet eller en høyskole, eller er lærer eller ansatt på et hvilket som helst nivå.

Faren min er "spesiallærer" på en ungdomsskole, hjelper det? Kjenner også noen som går videregående, men det teller vel ikke :p Er usikker på om jeg kjenner noen som går på universitet/høyskole.

Endret av alexwb
Lenke til kommentar

Hm, leser dette på Apples hjemmeside

Faren min er "spesiallærer" på en ungdomsskole, hjelper det? Kjenner også noen som går videregående, men det teller vel ikke :p Er usikker på om jeg kjenner noen som går på universitet/høyskole.

Vidregående elever får hvertfall studentrabatt på masse rart.

Inne på Studenkort.no er hvertfall VGS et studie.

Og ungomskole er grunnskole og det "Må" man gå og er derfor ikke en studie man selv velger.

Og om du vil bruke http://studentkortet.no sine sider for og få rimligere produkter generelt så kan du egentlig prøve deg og lage en bruker selv, Eller høre med noen av de som går på VGS om du kan registrere en bruker i dem sit navn, evt spørre om de kan lage bruker og om du da evt overfører eller betaler cash for at han/hun skal kjøpe billigere produkter til deg via studenkort.no, Jeg vil ikke ha registrert bruker på eget navn siden jeg selv ikke går skole eller er student og dette kan de sjekke

"

Hvem kan inngå avtale om medlemskap i Studentkortet.no?

Alle registrerte studenter ved universitet eller høyskole, avgangselever ved videregående skoler (fra fylte 18 år) og lærlinger, personer inne til førstegangstjeneste samt personer under utdanning i militæret og registrerte studenter ved folkehøyskoler. Dokumentasjon kan kreves ved registrering eller i etterkant. Dette for å sikre oss at medlemskravene blir oppfylt. "

Hva som evt skjer med produktet etter at de har kjøpt det, Om de selger det videre eller gir det bort har ikke dem noe med.

Endret av Eriksendrul
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vidregående elever får hvertfall studentrabatt på masse rart.

Inne på Studenkort.no er hvertfall VGS et studie.

Og ungomskole er grunnskole og det "Må" man gå og er derfor ikke en studie man selv velger.

Ah, okei, tenkte kanskje man kunne få rabatt som ungdomsskolelærer siden det står "ansatt på hvilket som helst nivå".

Angående videregående (heh), så leste jeg nå på studentkortet.no at det kun er åpent for avgangselever på videregående.

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Ah, okei, tenkte kanskje man kunne få rabatt som ungdomsskolelærer siden det står "ansatt på hvilket som helst nivå".

Angående videregående (heh), så leste jeg nå på studentkortet.no at det kun er åpent for avgangselever på videregående.

Takk for hjelpen

Jeg regner fortsatt med at det gjelder ansatte på nivåene innenfor hva "Studie" er og Ungdomskole har aldri gått under "Studie".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...