lashrasch Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Lambda Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Selv om vi har sett flere slike tilsvarendes motiver i det siste, synes jeg dette var veldig spennendes, litt ny vinkling igjen, flott lysspill og godt gjennomtenkt komposisjon. Venter man lenge på en sånn, eller er dette midt i fly traseèn tro :-) Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det var fin vinkel. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Selv om vi har sett flere slike tilsvarendes motiver i det siste, synes jeg dette var veldig spennendes, litt ny vinkling igjen, flott lysspill og godt gjennomtenkt komposisjon. Venter man lenge på en sånn, eller er dette midt i fly traseèn tro :-) Takk for det. Om jeg går inn på arkitekturkategorien, så finner jeg ikke akkurat så mange slike motiver den siste tiden. Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Utrolig godt komponert motiv. Spesielt og uvanlig. Flyet blir også et pluss Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Takk for det. Om jeg går inn på arkitekturkategorien, så finner jeg ikke akkurat så mange slike motiver den siste tiden. . Kan forsåvidt være enig med deg i det, så må ha husket feil/blandet bilder fra forskjellige forum, men uansett ett flott bilde da, det var jo det som var poenget :) Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) .Kan forsåvidt være enig med deg i det, så må ha husket feil/blandet bilder fra forskjellige forum, men uansett ett flott bilde da, det var jo det som var poenget :) Hehe, takk igjen! Endret 13. august 2013 av Lars Anker-Rasch Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Utrolig godt komponert motiv. Spesielt og uvanlig. Flyet blir også et pluss Takk! Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Utrolig stilig bilde. Må få tatt meg en tur over til London eller New York en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg