Gå til innhold

Kjøpe nye Hodetelefoner - Hovedsaklig musikk, litt gaming


Anbefalte innlegg

Hei og god kveld!

 

Har nylig investert i en gaming pc og har av den grunn funnet ut at jeg trenger et nytt par hodetelefoner.

Mitt Koss porta pro ''speakers'' er verken gode eller støydempende.

I tillegg passer de dårlig i f.eks buss til skolen.

 

Jeg har alltid vært opptatt av kvaliteten på lyden, ikke det som spiller høyest og har den største bassen.

Har tidligere hatt god erfaring med Sennheiser.

 

Altså:

-Lydkvalitet

-3,5 jack

-må både stenge ute og inne lyden, da jeg kommer til å bruke mye i f.eks Buss til skolen.

-Tenkte en pris på 1000-1500,-

Grei pris?

 

Kommer sikkert til å bruke det til gaming til tider. At det da er greit til dette, hadde vært et pluss. Surround?, you get the point.. :p:

 

Qpad QH-85 fristet litt med både prisen og avtagbar mikrofon konseptet. Dog mistet jeg interessen når jeg så det ikke var så godt til musikk og lyden gikk både ut og inn av det...

 

http://www.hardware....5-qh90/116546/3

 

Takker for alle svar!

Endret av Marinius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony MDR 1R passer bra. Ellers er Sennheiser Momentum noe du absolutt burde ta med i beregningen, til tross for at prisen er en del over budsjettet. Disse egner seg imidlertid ikke om du har store ører da det kan bli litt trangt.

 

Surround i form av flere elementer i hver klokke er noe du ikke vil ha. Da er simulert surround via lydkort/software bedre.

 

Trenger du mikrofon er denne både smart og god.

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony MDR 1R passer bra. Ellers er Sennheiser Momentum noe du absolutt burde ta med i beregningen, til tross for at prisen er en del over budsjettet. Disse egner seg heller ikke om du har store ører da det kan bli litt trangt.

 

Surround i form av flere elementer i hver klokke er noe du ikke vil ha. Da er simulert surround via lydkort/software bedre.

 

Trenger du mikrofon er denne både smart og god.

Satt å leste innleggene dine i noen andre tråder og ble veldig gira på Sony MDR 1R ja. Virket veldig gode og til en overkommelig pris.

 

Hvordan er disse i forhold til BT versjonen? Er det noe annen forskjell mellom disse, enn BT?

 

Mente overhode ikke det, har skjønt dette etter å ha lest endel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...