Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Samleie = per def produksjon av barn. Eneste prevensjon som fungerer 100% er avholdenhet. Vil man ikke ha barn, så får man det ikke = 100%. (om det så er abort som må til - det blir uansett ikke barn, som var poenget) Moderator-edit: Tråden er splittet ut fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1530816&view=findpost&p=20827599 Endret 12. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Vil man ikke ha barn, så får man det ikke = 100%. (om det så er abort som må til - det blir uansett ikke barn, som var poenget) Jeg veit om ei dame som hadde sex med mannen sin mens hun gikk på p-piller. Så ble hun gravid til tross for p-pillene og skulle ta abort. Hun var fortsatt gravid etter aborten, og tok abort en gang til og det funka ikke da heller. Så det eneste som er 100% sikkert er å ikke ha sex. Vil man ikke ha barn med sin søster så har man ikke sex med sin søster. Jeg blir kvalm av tanken på å ha sex med noen av mine søsken og til og med stesøsken. Anonym poster: b652621457d07b9bbad4c0276989909a Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg veit om ei dame som hadde sex med mannen sin mens hun gikk på p-piller. Så ble hun gravid til tross for p-pillene og skulle ta abort. Hun var fortsatt gravid etter aborten, og tok abort en gang til og det funka ikke da heller. Hvordan er det mulig at en abort ikke fungerer? Jeg er på ingen måte en ekspert på emnet, men såvidt jeg har forstått tar man enten medisiner som gjør at fosteret "løsner" eller et kirurgisk inngrep. Hvordan kan dette feile? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvordan er det mulig at en abort ikke fungerer? Jeg er på ingen måte en ekspert på emnet, men såvidt jeg har forstått tar man enten medisiner som gjør at fosteret "løsner" eller et kirurgisk inngrep. Hvordan kan dette feile? Det skjer nå og da at aborter mislykkes. Jeg har heldigvis vært så heldig at jeg ikke har tatt noen abort, men jeg vet at man må ta graviditetstest 4 uker etter inngrepet fordi det finnes en risiko for at man fortsatt er gravid. Anonym poster: b652621457d07b9bbad4c0276989909a Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Det er når feil blir gjort hos lege og foster blir glemt fjernet. Skjer vel hver 1000 pasient. Edit: Men i saken med sex mellom søsken, så er det ingen problem å sikre seg at barn ikke blir resultat - i dag får man ikke barn hvis man ikke vil, så det er 100%. Endret 12. august 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er når feil blir gjort hos lege og foster blir glemt fjernet. Skjer vel hver 1000 pasient. Edit: Men i saken med sex mellom søsken, så er det ingen problem å sikre seg at barn ikke blir resultat - i dag får man ikke barn hvis man ikke vil, så det er 100%. Og hvordan kan man være 100% sikker på at aborten blir vellykket? Har man sex, så bør man være voksen nok til å ta konsekvensene av det. Konsekvensene er blant annet graviditet, noe som kan skje selv om man bruker p-piller og kondom. Det er aldri 100% sikkert at man ikke blir gravid når man har hatt sex, men tydeligvis så er det ikke alle som er helt opplyst om dette. Og PS: det finnes MANGE kvinner som tror at de vil takle en abort i tilfelle de blir gravid, men som ikke gjør det når de først er i den situasjonen. Selv om det er langt i fra et barn når man er under 10 uker på vei, så er det likevel noe som kan bli en liten baby inni magen. Anonym poster: b652621457d07b9bbad4c0276989909a Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Og hvordan kan man være 100% sikker på at aborten blir vellykket? Er den ikke det, så kan man ta ny, og igjen. Og PS: det finnes MANGE kvinner som tror at de vil takle en abort i tilfelle de blir gravid, men som ikke gjør det når de først er i den situasjonen. Selv om det er langt i fra et barn når man er under 10 uker på vei, så er det likevel noe som kan bli en liten baby inni magen Det er sant, men som du sa, så bør man være voksen nok ... til å følge det man har bestemt. Ansvaret for produksjon er begges, da skal begge avgjøre - når det ER bestemt hva som skal skje ved uhell, så skal dette følges. Er de ikke voksne nok til det, så bør de holde seg unna sex (men nå er vi utenfor tema her, så tror jeg gir meg der) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Er den ikke det, så kan man ta ny, og igjen. Som sagt så var det det hun jeg kjenner gjorde, men det gikk ikke da heller. Det er sant, men som du sa, så bør man være voksen nok ... til å følge det man har bestemt. Ansvaret for produksjon er begges, da skal begge avgjøre - når det ER bestemt hva som skal skje ved uhell, så skal dette følges. Er de ikke voksne nok til det, så bør de holde seg unna sex (men nå er vi utenfor tema her, så tror jeg gir meg der) Du er mann, så du forstår det selvsagt ikke. Hadde du vært kvinne hadde du forstått det. Mange får til informasjon psykiske problemer etter en abort, og mange klarer ikke ta den selv om det er avtalt på forhånd at man tar abort om man blir gravid. Heldigvis er det ikke menn som bestemmer dette, men kvinnene selv. Har du sex, så må du være forberedt på at du kan bli pappa uansett hva som er sagt på forhånd. Vil du ikke bli pappa så holder du deg unna sex! Så enkelt er det faktisk. Anonym poster: b652621457d07b9bbad4c0276989909a Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Du er mann, så du forstår det selvsagt ikke. Hadde du vært kvinne hadde du forstått det. Jo, jeg forstår det. Men en avtale er en avtale. Har selv vært med på at mitt barn har blitt abotert bort uten at jeg hadde noe jeg skulle ha sagt - MITT barn, som kun et annet menneske bestemte over iom at jeg ikke engang ble hørt, slik det skal og bør være(da har det vært VÅRT barn - noe det jo var). Damer tror ofte det er lett for far - noe jeg bestemt kan si det ikke er. Selv nå over 20 år etter sitter dette som et spøkelse hos meg - selv om jeg også nok hadde gått for abort, men det å bli helt sidesatt på noe så viktig og som da er et påbegynnende liv jeg har vært med å skape. Man er 2 som lager og man skal være 2 som avgjør. Som alt annet her i livet og en muntlig avtale skal og bør følges. Har man ikke på forhånd avtalt hvis uhell skjer, SÅ syns jeg damens stemme skal vektlegges 51%, men far skal også bli hørt. Klarer ikke damer å forholde seg til avtaler, så hold seg unna sex. Ja, jeg vet det er slik at man må holde seg unna, for damer er ikke til å stole på når det gjelder avtaler. Men det er uansett feil slik det er - for det er ikke likestilling og vanlig jus på kontrakt mellom 2 parter blir opphevet. At det er damer som får mentale utfordringer etterpå er kjent og noe damer vet(bør vite) - da får de ta konsekvensene for sine valg og avtaler, hvis de fortsatt vil ha sex og mener de takler det. (kanskje mod kan splitte tråd på dette?) Endret 12. august 2013 av KarpeSkrotum 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jo, jeg forstår det. Men en avtale er en avtale. Har selv vært med på at mitt barn har blitt abotert bort uten at jeg hadde noe jeg skulle ha sagt - MITT barn, som kun et annet menneske bestemte over iom at jeg ikke engang ble hørt, slik det skal og bør være(da har det vært VÅRT barn - noe det jo var). Damer tror ofte det er lett for far - noe jeg bestemt kan si det ikke er. Selv nå over 20 år etter sitter dette som et spøkelse hos meg - selv om jeg også nok hadde gått for abort, men det å bli helt sidesatt på noe så viktig og som da er et påbegynnende liv jeg har vært med å skape. Man er 2 som lager og man skal være 2 som avgjør. Som alt annet her i livet og en muntlig avtale skal og bør følges. Har man ikke på forhånd avtalt hvis uhell skjer, SÅ syns jeg damens stemme skal vektlegges 51%, men far skal også bli hørt. Klarer ikke damer å forholde seg til avtaler, så hold seg unna sex. Ja, jeg vet det er slik at man må holde seg unna, for damer er ikke til å stole på når det gjelder avtaler. Men det er uansett feil slik det er - for det er ikke likestilling og vanlig jus på kontrakt mellom 2 parter blir opphevet. At det er damer som får mentale utfordringer etterpå er kjent og noe damer vet(bør vite) - da får de ta konsekvensene for sine valg og avtaler, hvis de fortsatt vil ha sex og mener de takler det. (kanskje mod kan splitte tråd på dette?) Grunnen til at kvinner kan bestemme om de vil ta abort eller ikke selv, er fordi at kvinner skal bestemme over sin egen kropp. Om en kvinne hadde blitt tvunget abort fordi mannen ikke ville ha barn, så kan du bare tenke deg hvilke psykiske konsekvenser det vil få for en kvinne. Hun mister da retten til å bestemme selv. Og du må også tenke deg konsekvensene av at en kvinne som ikke vil ha barn, ikke får lov til å ta abort fordi mannen vil ha barn. En slik kvinne kan finne på å stikke en strikkepinne eller noe annet for å abortere, og om hun ikke gjør det så går det ut over barnet om det er sterkt uønsket, for om jenta er 18 og midt i VGS f.eks så får hun veldig sannsynlig aldri fullføre utdanning. Jeg tror ikke du egentlig har tenkt deg så veldig godt om konsekvensene av det. Ville du f.eks at kvinnen skulle bestemme om du skulle bli sterilisert eller ikke? Hadde du synes det var ok og bli bundet fast i en sykehusseng og blitt sterilisert mot din vilje? Jeg tror nok ikke du hadde synes det var så veldig greit akkurat. Det er dumt at hun dama du var sammen med tok abort uten at hun snakket med deg om det først, for det burde hun ha gjort, men nå er det hennes avgjørelse til sist, og du kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å godta det valget hun tar. Men det er uansett forskjell på det å bli gravid og det å få vite at dama er gravid, for det er ikke du som skal måtte være gravid i 9 måneder. Og det er ikke du som må sitte igjen med følelsen av at du nå har drept noe som kunne blitt et barn, for det er ikke din avgjørelse. Da jeg var sammen med min ex for eksempel så hadde vi avtalt på forhånd at om jeg ble gravid så skulle vi ta abort, men så fant jeg ut etterhvert at jeg har en sykdom som heter endometriose som gjør at jeg vil 33,3% sikkert ha problemer med å få barn, og i verste fall bli steril. Så etter dette ble jo alt forandret. Om jeg nå hadde blitt gravid så hadde jeg ikke tatt abort på grunn av det selv om det så hadde ødelagt utdanningen min og at jeg måtte ha jobbet i klesbutikk resten av livet. Det er ikke slik at kvinner skal holde seg til avtaler, for som sagt så vet man ikke om man virkelig vil ta abort eller ikke før man er i den situasjonen selv. Og man kan like så godt være over 12 uker på vei når man finner det ut, og da er abort for sent uansett. Dette er noe som kan skje når man har sex, og både menn og kvinner over 16 år bør være så opplyst om dette at de vet at sex kan føre til baby. Forstår man ikke dette så bør man holde seg unna sex. Så om du ikke vil ha barn så holder du deg unna sex, eller om du vil ha liten sjanse for å bli pappa så bruker du kondom og passer på at dama tar p-pillene sine. Anonym poster: b652621457d07b9bbad4c0276989909a Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Og hvordan kan man være 100% sikker på at aborten blir vellykket?Du må huske på at man også kan ta abort etter fødsel.Så om man virkelig går inn for det kan man være 100% sikker (bortimot, ingenting i verden er 100%). Dog er abort etter fødsel ikke lovlig per i dag. EDIT: Når man glemmer hukke av "Post som anonym" Endret 12. august 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Dog er abort etter fødsel ikke lovlig per i dag. Fuck this shit, synes post-fødsel abort skulle vært lov til kidden var iallefall ett år. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Grunnen til at kvinner kan bestemme om de vil ta abort eller ikke selv, er fordi at kvinner skal bestemme over sin egen kropp. Hun gjør det - det er opp til henne om hun vil inngå avtale eller ikke. Om en kvinne hadde blitt tvunget abort fordi mannen ikke ville ha barn, så kan du bare tenke deg hvilke psykiske konsekvenser det vil få for en kvinne. Hun mister da retten til å bestemme selv. Hun var med på å bestemme det selv - ingen tvang - Hun må bare ta konsekvensen av valg hun har gjort og forholde seg til det. Det er ikke HUN, eller HAN - man er 2(to) - ingen egotripp av noen - det er ingen som tvinger han eller hun å inngå en avtale, det er frivillig. Jeg tror ikke du egentlig har tenkt deg så veldig godt om konsekvensene av det. Ville du f.eks at kvinnen skulle bestemme om du skulle bli sterilisert eller ikke? Hadde du synes det var ok og bli bundet fast i en sykehusseng og blitt sterilisert mot din vilje? Jeg tror nok ikke du hadde synes det var så veldig greit akkurat. Igjen - hvis man sammen er blitt enig, så hadde jeg ikke trengt å bli tvunget iom at jeg holder meg til avtaler. Samt; Jeg er tro mot mine damer - jeg holder de ikke for narr. Og det er ikke du som må sitte igjen med følelsen av at du nå har drept noe som kunne blitt et barn, for det er ikke din avgjørelse. Jo, det bør være det som sagt. Barnet er et resultat av 2, ikke 1. Da er det ikke kun hun som sitter med avgjørelsen heller og hvis det hadde vært slik jeg mener, så hadde hun heller ikke lagt hele ansvaret på seg selv - som igjen kunne gjort det lettere for henne. (ja, jeg VET det er slik idag, men det er ikke rett, som sagt før) Da jeg var sammen med min ex for eksempel så hadde vi avtalt på forhånd at om jeg ble gravid så skulle vi ta abort, men så fant jeg ut etterhvert at jeg har en sykdom som heter endometriose som gjør at jeg vil 33,3% sikkert ha problemer med å få barn, og i verste fall bli steril. Så etter dette ble jo alt forandret. Om jeg nå hadde blitt gravid så hadde jeg ikke tatt abort på grunn av det selv om det så hadde ødelagt utdanningen min og at jeg måtte ha jobbet i klesbutikk resten av livet. Det er en ny situasjon og noe man måtte ha diskutert etter min mening. Da har begge vist hva dere har gått til. Men se det motsatt - han har fått lignende sykdom(ikke du) - det er hans barn også, hadde det da vært riktig av deg å abortere? Det er ikke slik at kvinner skal holde seg til avtaler, for som sagt så vet man ikke om man virkelig vil ta abort eller ikke før man er i den situasjonen selv. Ok, så kvinner skal ikke holde seg til avtaler - det var jo friske tanker. Jeg vil si at man ikke skal inngå avtaler man ikke vet man klarer å holde - så får man være åpen på det slik at begge parter da vet hva de har å forholde seg til. Blir litt som den stilletiende avtalen om troskap de fleste har på det å ha sex med andre under forholdet (mange snakker om det også, men det er liksom en selvfølge/gitt når man blir sammen med noen) Bruker du samme argumenter der, så trenger jeg ikke holde meg til avtalen, men knulle rundt omkring, for jeg bestemmer over egen kropp. For jeg vet ikke hvordan jeg klarer å forholde meg til ei sexy flott dame som tilbyr seg til meg - hun er sterilisert og da kan jeg dunke på som jeg vil uten risiko. For dama mi trenger jo ikke forholde seg til avtaler, så hvorfor skal jeg - og hun kan bli gravid ved uhell og der jeg ikke har noe jeg skal ha sagt. Hvorfor skal hun ha noe å si på at jeg dunker andre - så da kan heller hun ronke, suge og ev bruke 2'ern - problem solved. (ja litt ironisk, men det er like egoistisk begge deler) Så om du ikke vil ha barn så holder du deg unna sex, eller om du vil ha liten sjanse for å bli pappa så bruker du kondom og passer på at dama tar p-pillene sine. Slik det fungere idag, ja. Men rett er det ikke at ene parten skal bestemme. Hverken mann eller dame - det skal og bør skje sammen. Endret 12. august 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hun gjør det - det er opp til henne om hun vil inngå avtale eller ikke. Hun var med på å bestemme det selv - ingen tvang - Hun må bare ta konsekvensen av valg hun har gjort og forholde seg til det. Det er ikke HUN, eller HAN - man er 2(to) - ingen egotripp av noen - det er ingen som tvinger han eller hun å inngå en avtale, det er frivillig. Igjen - hvis man sammen er blitt enig, så hadde jeg ikke trengt å bli tvunget iom at jeg holder meg til avtaler. Samt; Jeg er tro mot mine damer - jeg holder de ikke for narr. Jo, det bør være det som sagt. Barnet er et resultat av 2, ikke 1. Da er det ikke kun hun som sitter med avgjørelsen heller og hvis det hadde vært slik jeg mener, så hadde hun heller ikke lagt hele ansvaret på seg selv - som igjen kunne gjort det lettere for henne. (ja, jeg VET det er slik idag, men det er ikke rett, som sagt før) Det er en ny situasjon og noe man måtte ha diskutert etter min mening. Da har begge vist hva dere har gått til. Men se det motsatt - han har fått lignende sykdom(ikke du) - det er hans barn også, hadde det da vært riktig av deg å abortere? Ok, så kvinner skal ikke holde seg til avtaler - det var jo friske tanker. Jeg vil si at man ikke skal inngå avtaler man ikke vet man klarer å holde - så får man være åpen på det slik at begge parter da vet hva de har å forholde seg til. Blir litt som den stilletiende avtalen om troskap de fleste har på det å ha sex med andre under forholdet (mange snakker om det også, men det er liksom en selvfølge/gitt når man blir sammen med noen) Bruker du samme argumenter der, så trenger jeg ikke holde meg til avtalen, men knulle rundt omkring, for jeg bestemmer over egen kropp. For jeg vet ikke hvordan jeg klarer å forholde meg til ei sexy flott dame som tilbyr seg til meg - hun er sterilisert og da kan jeg dunke på som jeg vil uten risiko. For dama mi trenger jo ikke forholde seg til avtaler, så hvorfor skal jeg - og hun kan bli gravid ved uhell og der jeg ikke har noe jeg skal ha sagt. Hvorfor skal hun ha noe å si på at jeg dunker andre - så da kan heller hun ronke, suge og ev bruke 2'ern - problem solved. (ja litt ironisk, men det er like egoistisk begge deler) Slik det fungere idag, ja. Men rett er det ikke at ene parten skal bestemme. Hverken mann eller dame - det skal og bør skje sammen. Om det hadde vært sånn at man måtte skrive under på en kontrakt på at man måtte ta abort under tvang dersom mannen ikke ville ha barnet, tror jeg ikke mange kvinner hadde ville skrevet under på kontrakten. Det er rett at kvinnen skal bestemme over seg selv, for det er hennes kropp og ikke din. Det er vel ikke du som skal gå gravid i 9 måneder og presse ut en unge som kan ta ganske mange timer vel? Det er din sperm, men det er ikke du som må gjennom graviditeten. Jeg tror ikke du helt forstår det, så jeg skriver det igjen: veldig mange kvinner tror de takler en abort før de er i den situasjonen selv, men når de først er i den situasjonen endrer mange mening. Dette er noe du bør tenke på før du stikker kuken din inn i ei dame. Hadde du ikke takla en baby, så trenger du ikke ha sex. Jeg har sex med kjæresten min fordi jeg er klar over at sex kan føre til baby, og at jeg er forberedt på at det kan skje. Og ja, du kan knulle rundt på andre damer så mye du vil. Er ikke ulovlig det, er det vel? Men om hun du er sammen med ville vært sammen med deg når hun fant ut at du var utro er en annen sak Anonym poster: 346602542539c7a3dbbf50f1f57bae73 Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Hva hvis kontrakten istede gikk ut på at dama sto fritt mellom å ta abort eller stå alene med det økonomiske og oppdragende ansvaret hvis hun ønsker å beholde barnet i ettertid? Endret 12. august 2013 av r2d290 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hva hvis kontrakten istede gikk ut på at dama sto fritt mellom å ta abort eller stå alene med det økonomiske og oppdragende ansvaret hvis hun ønsker å beholde barnet i ettertid? Nå er det jo en grunn til at det finnes barnebidrag da, og veldig mange menn vil også ta del i barnets oppvekst. Jeg tror veldig mange menn vil ta del i sitt eget barn sin oppvekst, og en mann kan i dag si at han ikke vil ta del i barnets oppvekst, men da må han betale barnebidrag. Men så er det jo sånn i dag at man får delt barnet 50/50, og da slipper selvsagt far å betale noe som helst til mor. Men selvsagt, om jeg noen sinne skulle skrevet en sånn kontrakt med en mann (noe som aldri kommer til å skje uansett, for jeg klarer heldigvis å holde meg unna så sære menn) så kunne jeg skrevet under på at om jeg hadde valgt å ikke tatt abort om vi hadde blitt gravide, så var barnet kun mitt ansvar. Men så er det ganske negativt for mannen også da, for da har han også skrevet under på at han ikke får lov til å ha noe som helst med sitt eget barn å gjøre, og jeg vil anta at de fleste menn ikke ville skrevet under på en sånn kontrakt. Ihvertfall de mennene jeg omgås da. Anonym poster: 346602542539c7a3dbbf50f1f57bae73 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Om det hadde vært sånn at man måtte skrive under på en kontrakt på at man måtte ta abort under tvang dersom mannen ikke ville ha barnet, tror jeg ikke mange kvinner hadde ville skrevet under på kontrakten. Man skriver ikke under kontrakt idag, men en muntlig avtale skal/er like bindende. At de ikke ville skrevet under er jo helt greit - da vet jo mannen hva han risikerer - de er 2 om det da. Da kan han heller ikke klage hvis uhellet er ute, da skulle han heller holdt seg unna sexen. Det er rett at kvinnen skal bestemme over seg selv, for det er hennes kropp og ikke din. Det er vel ikke du som skal gå gravid i 9 måneder og presse ut en unge som kan ta ganske mange timer vel? Kvinnen bestemmer over seg selv. Det er avtalen hun gjør det med, og da bør hun forholde seg til hva hun selv har blitt med på. Barnet i magen er begges, ikke hennes - men et foster som har tilhold i kroppen. Foster som er begges - begge skal bestemme over fosteret. Det er din sperm, men det er ikke du som må gjennom graviditeten. Nei, men vi må være med på PMS(før/etter), utflod, humørsvingninger, damer som ikke trenger å holde avtaler osv osv - som at det har noe med saken å gjøre - vi er født slik fra naturen og må forholde oss til mennesket slik det er og deres særegenheter. Er graviteten så tung, så la vær å ha sex da Jeg tror ikke du helt forstår det, så jeg skriver det igjen: veldig mange kvinner tror de takler en abort før de er i den situasjonen selv, men når de først er i den situasjonen endrer mange mening. Dette er noe du bør tenke på før du stikker kuken din inn i ei dame. Hadde du ikke takla en baby, så trenger du ikke ha sex. Jeg har sex med kjæresten min fordi jeg er klar over at sex kan føre til baby, og at jeg er forberedt på at det kan skje. Det er du som ikke forstår. For du snakker om (ikke uvanlig for damer) KUN om deg (dama) og det er mannen feil - egotripp Mens jeg snakker om begge parter - 2 parter man trenger for å skape et nytt liv. Hadde du ikke taklet å forholde deg til avtaler, så hold deg unna sex. Eller la være å lage avtaler. Og ja, du kan knulle rundt på andre damer så mye du vil. Er ikke ulovlig det, er det vel? Men om hun du er sammen med ville vært sammen med deg når hun fant ut at du var utro er en annen sak For de fleste par er det 'ulovlig' ja - det er å bryte tilliten og troskapen. Det er såpass alvorlig at flere bryter ut av forhold. Men med argumentasjonen din, så kan menn være utro, for de er slik fra naturen, kåte og vil høvle over de hullene de finner, vi skal reprodusere oss - det er slik vi er skapt. Det forstår du ikke, for du er kvinne - damer skal ikke reagere og syns det er feil. PS: Hvis du bestemmer deg(ei dame) for å prostituere deg - du får psykiske problemer senere pga det - er det da dine kunders feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå