Gromle Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ps3'en min har fusket ei stund, dvs den hoster og harker hver gang man putter inn ei plate og enten henger seg eller spytter ut plata igjen. Har skjønt dette er vanlig problem som dekkes av reklamasjon. Men hva skjer, blir drevet skiftet eller får man ny maskin? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Spørs vel hvilken generasjon det er snakk om. Men tipper de bytter drevet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Har en 4 år gammel slim. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da bytter de nok bare drevet. Tvilsomt at de går så langt at du får ny maskin. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Vel, nå spørs det. I går begynte den å bare slå seg av etter 15-20 min med bruk. Bang, så helt i svart. Må ut med strømkabelen for å få liv i den igjen. Bare håper jeg får liv i den lenge nok til å kopiere saves. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Trenger ikke å få maskinen igang for det. Ta ut hdd'en og koble den til en pc via et usb sett om du har et tilgjengelig Ellers er det nok trolig støv. Har du noen gang blåst den ren? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 FIkk den i gang lenge nok til å kopiere ut det jeg trenger. Den varer ca 15 min før den kneler. Så inn til rep med den, så får man se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå