Hvaheterdu Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Heisann. Lurte rett og slett på skadene ved å bruke et P8Z67 blokker (http://www.watercoolinguk.co.uk/p/MIPS-ASUS-P8P7-Series-Set-Nickel-POM-Limited-Edition_20797.html) på et P8Z77 hk? Er det farlig, hva kan skje etc? Takk for svar! Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg tror det kan funke uten problemer. Det verste som kan skje er at VRMen og chipsettet ditt brennes og du må kjøpe et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Jeg tror det kan funke uten problemer. Det verste som kan skje er at VRMen og chipsettet ditt brennes og du må kjøpe et nytt hovedkort. Ja... Det var det da, om jeg er villig til å ta den sjansen. De som er til hovedkortet er så stygge, så den eneste muligheten jeg har er faktisk den her, eller så dropper jeg det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Sjekk hvordan pastaen har blit smurt over blokken og komponentene, er den termiske pastaen klint over alt skal det gå uten problem. Var det sånne "puter" så se etter merker etter chippen, mosfeten osv Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Sjekk hvordan pastaen har blit smurt over blokken og komponentene, er den termiske pastaen klint over alt skal det gå uten problem. Var det sånne "puter" så se etter merker etter chippen, mosfeten osv Nå har jeg ikke tatt ut hk av pcen, men jeg har P8Z77 - V PRO, om du vet hvordan det hk er. Men det skal ikke være noe problem? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Tror ikke det skal være noen problemer, passet alt av skruer? Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Når jeg ser på forskjellen på den til 67 og den til 77 så er det faktisk størrelseforskjell på dem Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja... Det var det da, om jeg er villig til å ta den sjansen. De som er til hovedkortet er så stygge, så den eneste muligheten jeg har er faktisk den her, eller så dropper jeg det. Du fikler ikkje med vannkjøling og feile blokker om du ikkje har råd til å brenne både hovedkort og prosessor veit du Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Du fikler ikkje med vannkjøling og feile blokker om du ikkje har råd til å brenne både hovedkort og prosessor veit du Godt poeng, jeg har pengene til å kjøpe nytt, men jeg VIL ikke måtte kjøpe nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå