Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Komplett liste på status av utbygging for ADSL!

Anbefalte innlegg

Nå gir jeg nesten opp. Fikk vite i dag at Telenor (eller hvem det nå er som bestemmer dette) har utsatt utbygging av sentralen min enda en gang (dette blir vel 4 eller 5 gangen). Sentralen skal nå bygges ut 15.11.03 :(

Opprinnelig skulle den vært ferdig i slutten av juli ca. Jeg vet at jeg ikke burde klage ettersom jeg en gang (forhåpentligvis) får ADSL, men det er så irriterende at de utsetter det hele tiden. De kunne heller bare satt seg et realistisk mål, istedetfor å gi meg falskt håp. De klarer heller ikke å oppdatere listene sine, og min sentral står fortsatt som planlagt utbygget 1.okt

Er det flere som har fått vite at utbygging er utsatt nå i det siste :?:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer aldri til å få ADSL uansett jeg så, tror ikke vi har sentral engang, har bare en forsterker eller noe. Men men, får bare flytte snart, eller håpe at dette nye trådløse greiene som stod på hw.no kommer innen år 3000 ca pluss minus. :)

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig litt dritt å vite at du mest sannsynlig ikke får bredbånd uten å flytte. Jeg synes nå uansett det er dårlig gjort av telenor å bestemme seg for å bygge ut mange andre sentraler som de plutselig kom på at de skulle, før de gjør seg ferdig med de sentralene de planla først, jeg fikk vite at min skulle bygges ut i 2003 allerede i Januar. Da er det kjipt at de på et par uker finner ut at de skal utsette min, og begynne på noen andre i stedet.

Er det noen som vet hvem jeg kan kontakte (Telenor, Jara??)for å finne ut om det er noen spesiell grunn til at de utsetter hele tiden, for jeg tenkte på at grunnen kan jo være at det er noen problemer med sentralen.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvem jeg kan kontakte (Telenor, Jara??)for å finne ut om det er noen spesiell grunn til at de utsetter hele tiden, for jeg tenkte på at grunnen kan jo være at det er noen problemer med sentralen.

De vil neppe gi deg noe info uansett, da må du vite nøyaktig hvem du skal prate ved.

Antagelig er det problemer eller utbyggingen krever tilleggsarbeide før sentralen kan settes i drift.

Lenke til kommentar
Nå gir jeg nesten opp. Fikk vite i dag at Telenor (eller hvem det nå er som bestemmer dette) har utsatt utbygging av sentralen min enda en gang (dette blir vel 4 eller 5 gangen). Sentralen skal nå bygges ut 15.11.03 :(

Opprinnelig skulle den vært ferdig i slutten av juli ca. Jeg vet at jeg ikke burde klage ettersom jeg en gang (forhåpentligvis) får ADSL, men det er så irriterende at de utsetter det hele tiden. De kunne heller bare satt seg et realistisk mål, istedetfor å gi meg falskt håp. De klarer heller ikke å oppdatere listene sine, og min sentral står fortsatt som planlagt utbygget 1.okt

Er det flere som har fått vite at utbygging er utsatt nå i det siste :?:

Snakka med en fyr i dag på en sånn tele butikk. han sa det tok lang tid å bygge ut så ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...