Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Komplett liste på status av utbygging for ADSL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste leverandører kjøper tjenestene fra Telenor Networks, inklusive Telenor Online. Så når Telenor Networks har bygd ut sentralen vil flere av leverandørene være tilgjengelige. Har sjekket at både Tele2 og Bluecom kommer til å tilby når min sentral er ferdig utbygd i oktober.

Lenke til kommentar
får å si det slik, listen gjelder alle selskaper som bruker linja til telenor, det vil si tiscali, bluecom, tele 2, kvalito osv....

Den lista er ikke telenor nei.

Telenor lar Bravida (Som også eies av Telenor) bygge ut sentralene, uansett det er telenor som har hovedannsvaret og det er de som må bygge ut før de andre selskapene kan hive seg ut på markedet :yes:

Men at Telenor er treg er jeg ABSOLUTT enig med, fikk adsl for noen dager siden og IKKE telenor, det ble Kvalito.

Lenke til kommentar
Jeg står fortsatt ikke på lista nei. Har ikke gjort det på snaue 4år nå.. JEG BLIR SÅ INNI HELVETTES FORBANNA! LA DET HELVETTES FITTESELSKAPET AV NOE SAUEAVFØRING BRENNE I søren!!!

Er det Vollen i Asker du bor i? for i såfall, er det flere her som irrer seg over ikke å ha ADSL!!!!!!! :grumpy:

Lenke til kommentar

Vel, min sentral står heller ikke på noen lister, men plutselig kunne jeg få ADSL likevel. Da viste det seg at det var plass på en anna sentral i nærheten, så jeg fikk nytt "nummer" der, og dermed ADSL-linje 2 uker senere :) Dette "sjekk om du kan få"-scriptet gjør visst sånne ting også.

Prøv det før du gir helt opp. Jeg hadde også gitt helt opp, men så pluhtsehlig..tada. Nå sitter jeg med 704/128 og det er KOOOOOOOOOONGE ift 56k-modemet jeg har sliti med i 3 år :D

brukte opp 9,5GB av 10GB-kvota mi på 4 dager.

Og btw..gi pokker i å gnelle om hvorfor jeg tok telenor. De leverte først 3 uker før alle de andre. Basta.

Lenke til kommentar

Den lista er ikke telenor nei.

Telenor lar Bravida (Som også eies av Telenor) bygge ut sentralene, uansett det er telenor som har hovedannsvaret og det er de som må bygge ut før de andre selskapene kan hive seg ut på markedet :yes:  

Det er Telenor Networks som bygger ut, hvem som monterer er avhengig av anbud og Bravida er ikke hoffleverandør lenger.

Lenke til kommentar
Jeg står fortsatt ikke på lista nei. Har ikke gjort det på snaue 4år nå.. JEG BLIR SÅ INNI HELVETTES FORBANNA! LA DET HELVETTES FITTESELSKAPET AV NOE SAUEAVFØRING BRENNE I søren!!!

Er det Vollen i Asker du bor i? for i såfall, er det flere her som irrer seg over ikke å ha ADSL!!!!!!! :grumpy:

JA!!! HIRRHIRR!! :grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...