Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her er linken ihvertfall: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/home/games Lenke til kommentar
Per Ståle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) kjempegammel tråd dette, men jeg har et kjapt spm som jeg har googlet en stund nå uten å helt finne svar på. Hvis man har en PS4 i huset med 2 (kanskje 3) spillere. Må (bør) hver spiller har sitt eget pluss abb, eller er det for konsollen og derfor kun nødvendig med et abb?Mvh: PS Endret 14. desember 2015 av Per Ståle Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Man trenger bare et abonnement om det er "hjemmekonsollen". Lenke til kommentar
Per Ståle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Thnx Admiral Vil det være noen begrensninger ved å ha kun en? f.eks. kan man bare ha en bruker som kan laste ned ps+ spill til sin konto? Man trenger bare et abonnement om det er "hjemmekonsollen". Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Må vel bruke den ene brukerens konto for å laste ned spillene (tror jeg), men alle kan spille de. Lenke til kommentar
Per Ståle Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Tusen takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå