Kel Sha'in Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Visste ikke helt om jeg skulle poste dette her eller i casemod-avdelingen, så moderatorene må bare flytte posten hvis den er i feil forum. Men nå til problemet: Jeg har et Antec-kabinett på vei i posten og lurer på om det er mulig å skvise inn en radiator på toppen, a la Black Ice/Black Ice 2. Jeg skal skjære høl til viftene og sånt, men jeg lurte på om det er plass nok. Noen som har vet/har prøvd? Kan evt sette viftene oppå kabinettet og mekke et hus til dem eller noe hvis det blir for trangt med alt sammen under "panseret". Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du vil nok ikke få noen store problemer med å få en black ice radiator inn i kabinettet. Du vil nok få plass til den i toppen rett foran strømforsyningen. En eller 2 ide enheter vil nok forsvinne, men når jeg får plass til en innovatek radiator av omtrent samme størrelse i et lian li pc61usb så vil du nok få plass til din radiator i et kabinett av samme størrelse. En radiator med 2 120mm vifter kan bli litt værre. Jeg har sjekka for innovatek sin og den er noen cm for lang til at det går uten problemer. Med litt kutting og gode verktøy hadde det nok godt uten de helt store problemene, men kjølre greit nok den jeg har nå uansett. Har forresten gode erfaringer med montering av radiatoren i topp. Kabinettet blir ikke så varmt innvendig og den varme luften går rett ut av kassen så kjølingen bli god. Hadde heller ikke mulighet til å montere den noe annet sted i min kasse heller. Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Takker og bukker Får vel bare brette opp ermene og prøve da, selv om tanken på å voldta kassa mi med vinkelsliper gjør meg en smule nervøs... :-? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg vet Allyse en av moderatorene , eller han VAR vel ..... hadde en lignende radiator i toppen av sitt antec ,og yngvejos har jo samme radiator i topp av et chieftec som er samme shitten. www.home.no/yngvejos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå