Hidalgo Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei. Jeg har div. fraps opptak jeg vil klippe sammen. To av klippene har instrument informasjons-vinduer på sidene. (Rom sim. spill) Hvordan får jeg enklest fjernet de slik at bare midtre del synes? I en bildefil ville jeg bare merket sidene eller midten og klippet. Kan det gjøres på videoklipp? Noen tips til software? Har prøvd Avidemux, VirtualDub og Win.Mov.Maker Live uten å få det till... Mvh. Hid. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det du ønsker å gjøre er å croppe den. - Det kan muligen gjøres med noen av de verktøyene (Eller f.eks handbrake eller mkvtoolnix) - men det enkleste er kanskje å bruke ett videoredigeringsprogram. - Både Sony, Avid, Adobe, Pinnacle og andre har trials du kan teste på nett. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det kan gjerast i AviDemux iallfall: Video --> Filters --> Transform --> Crop. Dette vil endre storleiken til videoen. AviDemux har og eit eit filter for å leggje på svarte striper på sidene, det heiter Blacken borders. Spesifiser kor mange pikslar du vil ha med svart stripe på kvar side. Lenke til kommentar
Hidalgo Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Takk for hjelp! Fikk det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå