Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sub+forsterker til e39 sedan

OohYeah

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge lånt subkasser med venner og vil nå ha noe eget. Jeg har hatt litt forskjellig og vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Hadde en stund en lukket 2x12" som spilte ganske bra, akkurat nå har jeg en 12" som også spiller overranske bra men syns den har litt lite bass til tider. Jeg syntest det var gøy å ha en kraftig kasse som jeg inni mellom kunne skru opp og riste litt i stykker litt ting :)

Jeg har sett på en del forskjellige merker og vet ikke helt hva som er bra og dårlig, mange klager på ground zero og slikt for og ikke spille fint til musikk men med mitt elendige gehør så synes jeg nesten alle kassene jeg har hørt spiller ganske likt bare noen er mye kraftigere :p

Har sett på en dynabel 2x12" som er 2x800wrms, har også sett på en 15" ground zero sub på 1500wrms. Hva vil spille best av de to?

Endret av OohYeah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken side er det du anbefaler å kjøpe DD i fra da? Problemet jeg ser med 15" er at jeg ikke får bygd kassen slik jeg får rettet enten porten eller elementet inn skiluka... Eller kan jeg ha det slik at f.eks elementet peker bakover og porten inn skiluka? Av budsjett så er det maks 6-7k for sub+forsterker.

Lenke til kommentar

www.autodesign.no

Så du har ikke 38-40cm å gå på i høyden inn mot seteryggen?? Kan snu kassa og ha elementet bakover og refleksrør opp i hatthylla, eller gjennom skiluka.

Denne feks: http://www.autodesign.no/subwoofere/12-subwoofer/15-subwoofer/digital-designs-dd515b-15

Med denne forsterkeren: http://www.autodesign.no/forsterkere/digital-designs/digital-designs-cm-1000-1x1000-watt-rms

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...