Mathayus Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei! Jeg har akkurat kjøpt et spill, til spill pc'en min. Så etter jeg hadde kjøpt det, så så jeg at spillet ikke støttet windows 8, bare vista og windows 7. Det er skikkelig surt. For pc'en min er windows 8. Vet noen evt en løsning på det? Hvor mye koster det å skifte fra windows 8 - 7? Plis hjelp! Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Prøvd å installere det? Har til nå aldri vært borti spill som ikke funker på win 8 når de kan kjøres på win 7. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Trolig bare et eldre spill som kom ut før Windows 8 kom ut i fjor. Fungerer nok utmerket på Windows 8 skal du se. Om ikke, og du fortsatt vil ha Windows 7, må du jo regne med å betale minst ca 1000 kroner for det, om du får tak i det. Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Har sjekka og alt, spillet funker ikke til windows 8 :| Ja, må nok ut med litt da. Ja, har prøvd å installere det Eriond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå