Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kansje, bare kansje, det er ett triks jeg kan gjøre selv for å få den opp? Bagasjeluken påbilen går ikke ann og låse opp, bilen har sentrallås, alle andre dørene/låsene funker fint. Har vært sånn før, gikk ett par uker så gikk den plutselig opp en dag. Nå er den klikket igjen og har ikke gått ann og fått opp på mange uker. Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kansje, bare kansje, det er ett triks jeg kan gjøre selv for å få den opp? Bagasjeluken påbilen går ikke ann og låse opp, bilen har sentrallås, alle andre dørene/låsene funker fint. Har vært sånn før, gikk ett par uker så gikk den plutselig opp en dag. Nå er den klikket igjen og har ikke gått ann og fått opp på mange uker. Noe jeg kan gjøre? Lest håndboken? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 På Opelen min er det beskrevet i håndboken hva jeg skal gjøre nemlig Men så er det jo sånn at Opel har laget ganske mange forskjellige biler opp igjennom tidene, så.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva skal du gjøre på din da? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ta ned seteryggen Skru av luketrekket og trykke på en spake for å låse opp luken. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg har problem med at håndtaket/åpneren på bagasjeluken ikke blir presset helt ut igjen. Når denne er presset delvis inn så fungerer ikke sentrallåsen på bagasjedøra og jeg må bak og presse tilbake åpneren for at låsen skal fungere. Er det dette som er problemet ditt ts? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ta ned seteryggen Skru av luketrekket og trykke på en spake for å låse opp luken. Hm. Jeg har problem med at håndtaket/åpneren på bagasjeluken ikke blir presset helt ut igjen. Når denne er presset delvis inn så fungerer ikke sentrallåsen på bagasjedøra og jeg må bak og presse tilbake åpneren for at låsen skal fungere. Er det dette som er problemet ditt ts? Nei altså, jeg får ikke til og trykke inn knappen som åpner luka, eller noen ting. Det har helt låst seg. Med mindre bilen er låst, da går knappen inn, men den låses jo ikke opp.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hører du lyder fra bagasjedøren når du låser opp/igjen sentrallåsen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Husker ikke helt, men tror ikke det. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Om du ikke hører lyd fra låsen når du låser opp/igjen er det sannsynligvis elektrisk. Hører du en lyd er det sannsynligvis mekanisk. Eg har en Combo, og opplevde for noen uker siden at høyre bakdør ikke ville låse seg opp via sentrallåsen. Eg åpnet da med nøkkelen og låste den igjen, og etter det har den fungert fint. Dvs, prøvd med nøkkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå