Gå til innhold

Lønn for lærervikarer i Oslo

Anbefalte innlegg

Jeg jobbet som tilkallingsvikar på en ungdomsskole i Bærum de siste tre årene, en deltidsjobb ved siden av studier. Nå har jeg flyttet til Oslo, og vurderer å søke etter samme type jobb her. Da jeg jobbet i Bærum hadde jeg en timelønn på 300-350 kr. Er det noen som vet hvor mye en lærervikar uten relevant utdanning på en ungdomsskole i Oslo har som timelønn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobbet som tilkallingsvikar på en ungdomsskole i Bærum de siste tre årene, en deltidsjobb ved siden av studier. Nå har jeg flyttet til Oslo, og vurderer å søke etter samme type jobb her. Da jeg jobbet i Bærum hadde jeg en timelønn på 300-350 kr. Er det noen som vet hvor mye en lærervikar uten relevant utdanning på en ungdomsskole i Oslo har som timelønn?

300-350 kr timer for en lærervikar uten relevant utdanning... har du klart å regne riktig?

Det tilsvarer en årslønn på nesten 700 000 kr.

Lenke til kommentar

Det er vilt, helt enig. Jeg kan se det på lønnslippen, og jeg har selvfølgelig diskutert det med de andre vikarene. Det er derfor jeg lurer på hvor mye en lærervikar tjener i Oslo... tar heller kollektivt inn til Bærum for å tjene 300-350, dersom lønnen er halvparten her.

E: En kompis av meg påsto at han fikk rundt 400 kr i timen etter å lagt frem papirer på at han hadde fullført en (ikke-relevant) bachelorgrad.

Endret av knipsolini
Lenke til kommentar

Ei venninne jobber som vikar ved Hamar-området, 315 kr i timen. Så jeg tviler ikke på at det er vanlig praksis. Hun er ferdig med første året på lærerhøgskolen nå, dvs ufaglært. Kan du ikke bare ringe og spørre forskjellige skoler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...