Gå til innhold

Er alle COD spillene plaget med lag compensation?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med Black Ops 2 for tiden. Jeg blir skutt ut av intet, kan tømme ett magasin i ryggen på en før han snur seg å skyter meg. Går jeg rundt ett hjørne så er alt kulene der og venter osv.

Så lurer på om alle COD spill er like plaget med dette som BO2 er? 9 av 10 runder er på denne måten før jeg omsider går en skikkelig runde der jeg eier hele runden.

Jeg vil svært gjerne kunne spille videre da jeg virkelig liker spillet, men slik det er nå håper jeg på å finne noen gode alternativer dersom det finnes noen som ikke har det samme problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt tilbake til begynnelsen, men etter MW1 har det i hvertfall gått rett utforbakke. Du får håpe de kommer med en en oppdatering igjen hvor de prøver å tweake litt, kanskje du da blir blant de heldige, dette går i sykluser.

Lenke til kommentar

Det dukker jo opp runder innimellom som gir meg normale runder og jeg får 30+ kills på kc, men det er så og si aldri for tiden. Helt idiotisk når en kan gå en runde med 36-5 og så neste runde ha 5-20 mot de samme folkene.

Jeg kan tømme magasinet i ryggen på en som står i ro fra en meters hold, får reload og han snur seg å skyter meg. Ser jeg kampen på nytt i theater mode så får vedkommende så vidt merkbar skade.

Går jeg rundt hjørner så har folk sett meg for lenge siden. Helt umulig å spille på denne måten når jeg helt klart har en ulempe i forhold til andre.

MW3 testet jeg litt og problemet er ikke i nærheten av å være like stort der. Problemet der blir vel heller at jeg ikke kjenner noen av kartene, våpen eller noe annet med spillet, og på den måten henger noen år etter andre. Men merker det går greit nok der til å være første gang jeg spiller det spillet.

Får håpe ghost blir bedre, mener jeg leste ett sted at det skulle ha egne servere til multiplayer delen:-)

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...