Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Pcen vil ikke installere win 7 på partisjonen(ssd)

Anbefalte innlegg

Prøv å koble fra alle andre disker enn SSD'en når du installerer Windows. (Fysisk trekke ut kablingen). Kan hjelpe. Noen ganger kan det også være følsomt for hvilken diskport SSD'en sitter i. Koble den til port 0 om mulig.

Endret av thomit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å koble fra alle andre disker enn SSD'en når du installerer Windows. (Fysisk trekke ut kablingen). Kan hjelpe. Noen ganger kan det også være følsomt for hvilken diskport SSD'en sitter i. Koble den til port 0 om mulig.

Dette fungerte ikke, fant ikke port 0, men plugget ssd'en i port 1 og cd-leseren i port 2, uten disse berømte driverene :/

Lenke til kommentar

http://support.microsoft.com/kb/927521/no

Kan du finne frem til loggfilen som ligger under Windows Preinstallation Environment phase; X:\$WINDOWS.~BT\Sources\Panther\setuperr.log og poste innholdet her, så skal vi se om vi blir noe klokere.

Jeg tviler på at det er drivere som mangler, men det kan muligens være. Hvilken port på hovedkortet har du plugget disken i? Ta et bilde med mobilen?

-KJ

Lenke til kommentar

http://support.micro...om/kb/927521/no

Kan du finne frem til loggfilen som ligger under Windows Preinstallation Environment phase; X:\$WINDOWS.~BT\Sources\Panther\setuperr.log og poste innholdet her, så skal vi se om vi blir noe klokere.

Hvor finner jeg denne loggfilen uten et OS? :hm:

Hvilken port på hovedkortet har du plugget disken i? Ta et bilde med mobilen?

post-199142-0-43302900-1376404176_thumb.jpg

SSD er koblet i port 1

CD/DVD leser i port 2

Harddisk 1 i port 3

Harddisk 2 i port 4

Noe jeg bør/skal gjøre annerledes?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...