thomit Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Prøv å koble fra alle andre disker enn SSD'en når du installerer Windows. (Fysisk trekke ut kablingen). Kan hjelpe. Noen ganger kan det også være følsomt for hvilken diskport SSD'en sitter i. Koble den til port 0 om mulig. Endret 12. august 2013 av thomit Lenke til kommentar
citation Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) http://www.msi.com/p...=Driver&os=Win8 64 velg Storage win 7 64bit nederst velg download driver og se etter den. Intel Rapid Storage Technology Driver: denne skal inn på pennen. men du må pakke den ut først. Endret 12. august 2013 av citation Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Prøv å koble fra alle andre disker enn SSD'en når du installerer Windows. (Fysisk trekke ut kablingen). Kan hjelpe. Noen ganger kan det også være følsomt for hvilken diskport SSD'en sitter i. Koble den til port 0 om mulig. Dette fungerte ikke, fant ikke port 0, men plugget ssd'en i port 1 og cd-leseren i port 2, uten disse berømte driverene :/ Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Har nå greid å legge inn driverene slik at pcen oppfatter dem, men uten resultat.. Kan det ha noe med IDE Mode, RAID mode eller AHCI mode? Spam meg med forslag, jeg er rådvill Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 http://support.microsoft.com/kb/927521/no Kan du finne frem til loggfilen som ligger under Windows Preinstallation Environment phase; X:\$WINDOWS.~BT\Sources\Panther\setuperr.log og poste innholdet her, så skal vi se om vi blir noe klokere. Jeg tviler på at det er drivere som mangler, men det kan muligens være. Hvilken port på hovedkortet har du plugget disken i? Ta et bilde med mobilen? -KJ Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 http://support.micro...om/kb/927521/no Kan du finne frem til loggfilen som ligger under Windows Preinstallation Environment phase; X:\$WINDOWS.~BT\Sources\Panther\setuperr.log og poste innholdet her, så skal vi se om vi blir noe klokere. Hvor finner jeg denne loggfilen uten et OS? Hvilken port på hovedkortet har du plugget disken i? Ta et bilde med mobilen? SSD er koblet i port 1 CD/DVD leser i port 2 Harddisk 1 i port 3 Harddisk 2 i port 4 Noe jeg bør/skal gjøre annerledes? Lenke til kommentar
95andy95 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 En kompis kom å fikset det, dunno hva han gjorde.. Ellers takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå