Gå til innhold

PayDay 2 tråden

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

de slapp en større stealth update for en stund siden, der de endret litt på hvordan stealth funker. de har også endret litt på noen skill trees.

Edit: de har også sluppet et par DLC som øker spill kvaliteten litt, 2-3 weapon packs, 2 heist packs og en pack som gir tilgang på et nytt loot-ish system der du plukker opp pakker in game og får div attachments til våpen.

Endret av XfsB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet er laget for CO-OP, helst ikke tilfeldige man vil raide nattklubben eller juvelsjappa med.

Finn deg heller "Faste" folk å spille med.

Ikke nødvendigvis, (selv om det er best selvfølgelig), men kommunikasjon er gull i dette spillet.

Lenke til kommentar

kjørte ett 2 man loud test run på big bank Very hard i går, og må si det ble litt vanskelig. er ikke vandt til å slite så mye på Very hard.

Men det var et veldig spennende heist, og det er ganske flott med en ny bank å robbe. begynte å bli litt lei av standard banken og GO bank.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For di som fremdeles er aktive på payday, hvis du leter etter en til å spill med så er eg tilgjengelig. Add meg på steam: affenebrukt

Eg husker ikkje heilt kva lvl eg er i men trur det var 42 elns. Eg har bare spilt di banene som kom med launch, skal kjøpe alle ekspansjonspakkene snart hvis eg finner meg ein gruppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...