Dore123m Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Spillet er laget for CO-OP, helst ikke tilfeldige man vil raide nattklubben eller juvelsjappa med. Finn deg heller "Faste" folk å spille med. Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Kjøpte spillet på steam å angrer ikke, spilte i beta å det er allerede mange flotte nye ting som *spoiler1*. Er vel ingen som blir med noen runder? Er lvl 41. Spoiler #1: escape Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Vurderer å starte med dette spillet, er det noe liv i gruppa her eller på steam. Som evt er interessert i å ha med en fersk fremtidig Payday spiller? Endret 17. juni 2014 av ABeth2k Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Vurderer å starte med dette spillet, er det noe liv i gruppa her eller på steam. Som evt er interessert i å ha med en fersk fremtidig Payday spiller? Spiller aktivt jeg, du kan legge meg til på steam om du vil. http://steamcommunity.com/id/XfsB/ Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Big bank heist DLC kom i går med 3 nye heists. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Har det skjedd noen oppdateringer av grunnspillet egentlig? Eller er det same old? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) de slapp en større stealth update for en stund siden, der de endret litt på hvordan stealth funker. de har også endret litt på noen skill trees. Edit: de har også sluppet et par DLC som øker spill kvaliteten litt, 2-3 weapon packs, 2 heist packs og en pack som gir tilgang på et nytt loot-ish system der du plukker opp pakker in game og får div attachments til våpen. Endret 18. juni 2014 av XfsB 1 Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spillet er laget for CO-OP, helst ikke tilfeldige man vil raide nattklubben eller juvelsjappa med. Finn deg heller "Faste" folk å spille med. Ikke nødvendigvis, (selv om det er best selvfølgelig), men kommunikasjon er gull i dette spillet. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 kjørte ett 2 man loud test run på big bank Very hard i går, og må si det ble litt vanskelig. er ikke vandt til å slite så mye på Very hard. Men det var et veldig spennende heist, og det er ganske flott med en ny bank å robbe. begynte å bli litt lei av standard banken og GO bank. Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 For di som fremdeles er aktive på payday, hvis du leter etter en til å spill med så er eg tilgjengelig. Add meg på steam: affenebrukt Eg husker ikkje heilt kva lvl eg er i men trur det var 42 elns. Eg har bare spilt di banene som kom med launch, skal kjøpe alle ekspansjonspakkene snart hvis eg finner meg ein gruppe. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Steam nå: -80% på Payday 2 og alle DLC unntatt The Big Bank Heist (nyeste). Lenke til kommentar
Alf Johan Grindheim Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Totally worth it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå