Bahamut Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Kanskje jeg burde få meg dette, liker konseptet men etter å ha spilt 1'eren så var det mange ting som ble litt sånn...jaja... Endret 16. august 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg har et spørsmål: jeg forhåndsbestillte den vanlige versjonen. Da skulle jeg tydligvis få med en Armor Transport DLC og en lootbag. Hvordan aktiverer jeg disse to sistnevnte godene? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kanskje jeg burde få meg dette, liker konseptet men etter å ha spilt 1'eren så var det mange ting som ble litt sånn...jaja... Dette er 10X bedre enn 1'ern! På alle måter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Kanskje jeg burde få meg dette, liker konseptet men etter å ha spilt 1'eren så var det mange ting som ble litt sånn...jaja... Spillet er langt bedre, ser ut som det er mye mer variasjon i mission, og vært mission er også mer variert. Våpen feel er også mye bedre, speselt lyder. Men det må jo sies at spillet er ren rip off av HEAT, skyte lydene er veldig like, og til og med musikken er tydlig inspirert av heat. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Ren rip off blir vel litt for dumt å si. Mulig utviklerne har hentet veldig mye inspirasjon fra HEAT, men de har vel ikke stjålet noe som helst eller kopiert noe direkte. Endret 16. august 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spilte betaen ihjel og koste meg men klarer ikke mer enn 5 min av fulle spille før jeg kjenner jeg går lei. Føler alt fokuset er på å geare opp, tjene penger og få mer og mer utstyr. Det er jo greit men gameplayet og innholdet må jo være gøy også skal man nyte bedre utstyr. Når dem har slike faste missions som dem har med fiender som bare spawner på nytt og på nytt så går man lei utrolig fort. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Payday 2 er i samme gate som Left4Dead. Noe som gjør at man enten elsker spillet eller hater det. Jeg digger spill i den sjangeren og kan bruke flere timer om gangen. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Vil ha ordentlige baner, slik som det er i 1rn. Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som er keen på å opprette en gruppe for norske Payday 2 spillere? Mye enklere å finne folk å spille med blant annet! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som er keen på å opprette en gruppe for norske Payday 2 spillere? Mye enklere å finne folk å spille med blant annet! Fra forrige side: http://steamcommunity.com/groups/Payday2nor Lagde en Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Finner ingen servere i dag, alle er tomme Lenke til kommentar
Zvettgaming Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Noen som vil spille med meg? Har Payday 2 men vil gjerne spille det med noen! Add meg på steam: bkkll Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har spillt dette en del timer i helgen på xbox 360 og synes forsåvidt at spillet er ganske artig. Er ett par ting som irriterer meg så langt: - Der er alltid en eller annen som tror de er verdensmester og skal bare fyre på fra start av, stille seg i gatene osv. Gå mye tid med på å hjelpe de opp, få de ut fra fengsel osv. I tillegg så utløser de alt av alarmer så altfor tidlig. - Når en plasserer ting inntil veggene så kan en plukke de opp igjennom gjennom veggen fra andre siden, trenger altså ikke gå inn igjen i huset enn har lagret sekkene i for å hente de. - En kan ikke skyte biler, fly, helikopter osv. Burde være mulig å fyre en kule igjennom vindu på bilen når purken ankommer. - Feil i spillet som gjør at en plutselig får altfor mange skill points. Er kommet til lvl 40 nå sammen med en kompis. Vi har såvidt begynt å prøve oss på de vanskeligste mission som er tilgjengelig til nå. Får vi med oss to lagspillere så klarer vi de greit, men kommer der to tulling med så taper de oppdraget for oss. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er det mulig å spille dette spillet "seriøst"? Jeg mener, gjennomføre et bankran som et bankran skal gjennomføres, og at spillet ikke bare ender opp som et dårlig FPS halvveis ut i oppdraget. Har så vidt prøvd Payday 1 og ble litt skuffet. Er oppfølgeren noe bedre? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det mulig å spille dette spillet "seriøst"? Jeg mener, gjennomføre et bankran som et bankran skal gjennomføres, og at spillet ikke bare ender opp som et dårlig FPS halvveis ut i oppdraget. Har så vidt prøvd Payday 1 og ble litt skuffet. Er oppfølgeren noe bedre? Ja det går fint så lenge du spiller med seriøse folk. - Ta ut kamera, alarmer, muligheter for telefonbruk osv. - Tving alt av folk til gulvet og kneble dem. Pass på alt av folk, både inni butikken og utenfor. Ser de noe misstenksomt eller høre noe er spetakkelet i gang. - Får du til dette kan du åpne safer osv uten å bli plaget av andre og fritt spasere til bilen som står å venter på deg. 1 Lenke til kommentar
Krbe14 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kjøpte og spilte dette med 3 andre kompiser i går. Artig som fa*! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvorfor blir jeg kicket ut av hver en match jeg joiner? Det er så irriterende at jeg mister lysta helt til å spille. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvorfor blir jeg kicket ut av hver en match jeg joiner? Det er så irriterende at jeg mister lysta helt til å spille. Har de C4 Unge mann? eller en sag? NEI!?! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvorfor blir jeg kicket ut av hver en match jeg joiner? Det er så irriterende at jeg mister lysta helt til å spille. Opplever det ofte selv. Foretrekker å være vert selv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er da nok at en mann har C4. Er lvl 30 nå, så jeg har ikke C4 enda nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå