Budbringer Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 AlbariaAnders heter jeg på steam. Legg meg til Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er det mulig å respecce? (Altså skifte skills) Ja, hvis du går inn på skilltreet, så kan du ta vekk perksene du har valgt nede i høyre hjørne. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 eloxserious er meg på steam, bare å legge meg til! Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er dette gøy i det lange løp tror dere? God variasjon i kartene? Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det er jo de samme kartene, om og om igjen, men ting står på forskjellige plasser, hvor mange vakter, kameraer. Om du ikke er den personen som bare går inn og skyter vilt rundt deg, men faktisk tenker taktisk og sånt, så er det mye replayability. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 bare lurer på om det kun er meg som har syklig lav nedlastningshastighet fra steam? hopper fra 1,8 - 0 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Prøv å flytt nedlastingssted under innstillinger. Har 9 timer i spillet siden i går klokken 21.00. Veldig bra spill og forbedrer nummer en i serien med mange ganger. Oppdragene forandrer seg og man møte egentlig aldri det samme flere ganger på oppdragene. Dog er ikke spillet helt fritt for bugs enda og skulle ønske de holdt spillet i beta et par måneder til. Det største problemet er når politiet gjemmer seg bak objekter. Det er da umulig å treffe de fra enkelte vinker, selv om man har ser skuddene treffe luften foran dem. Enkelte vanskeligere fiender får også helt rusa treffsikkerhet iblant og ender opp med å hamre deg ned fra andre siden av kartet. Generelt sett er AI'en til fienden litt dodgy og ikke helt 100%. Alt i alt er dette spillet å anbefale til alle som likte Payday: The Heist og alle som liker co-op spill. Om noen er interessert i å ta noen stealthy bankran er det bare å legge meg til på steam, Refsa22. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 bare lurer på om det kun er meg som har syklig lav nedlastningshastighet fra steam? hopper fra 1,8 - 0 Samme her. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Har spillt 5-6 oppdrag å jeg liker spillet veldig godt så langt. Kan se for meg at det blir litt repetivt i lengden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Får kun opp failed to create a game? Er serverene overbelastet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 virker som om serverne er nede nå ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Prøvde å joine et spill, men finner ikke noe mulighet, og når jeg prøver å lage et spill går får jeg error. Så har bare spillt på singleplayer for å venne meg til brettene men er jo umulig å spille uten ekte medhjelpere, må si våpen feelen og lyden er digg på riflene, mens pistolene virker litt veike. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 De to første pistolene er ikke så veldig gode. Etter det får du tilgang på bedre og kraftigere pistoler. De fleste av dem dreper de lettere fiendene på to skudd. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Weapon feelingen er noe snodig synes jeg. Virker ikke som om man kan kontrollere recoilen. Er vandt med BF3 så er kanskje ikke mulig å kontrollere recoil i Payday Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Prøvde å joine et spill, men finner ikke noe mulighet, og når jeg prøver å lage et spill går får jeg error. Så har bare spillt på singleplayer for å venne meg til brettene men er jo umulig å spille uten ekte medhjelpere, må si våpen feelen og lyden er digg på riflene, mens pistolene virker litt veike. Sliter selv med det samme. Får ikke bli med i spill online eller hoste..Irriterendes! Forøvrig overraskendes lett å gjøre jewellery store på et minutt eller to på very hard/overkill Endret 14. august 2013 av mafsa Lenke til kommentar
Kaarekork Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Prøvde å joine et spill, men finner ikke noe mulighet, og når jeg prøver å lage et spill går får jeg error. Så har bare spillt på singleplayer for å venne meg til brettene men er jo umulig å spille uten ekte medhjelpere, må si våpen feelen og lyden er digg på riflene, mens pistolene virker litt veike. Jeg hadde samma problemet i går... Leste at man burde restarte steam, av alle ting, et par tre ganger, og det funka... Så om du fortsatt har problemer, og ikke har prøvd å restarte steam er det et tips. Forøvrig er jeg veldig hypp på å spille med noen, så gjerne add meg på steam: Kaarekork Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Trenger flere og spille med. ikke så veldig god enda, men lærer Legg til mr.plow på steam. Har plass til oss på teamspeak også. Edit:nytt user name. Endret 17. august 2013 av GaKKE Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) GaKKE trenger du flere eller? Er interessert i og ha noen å spille med Er så mange som heter dafuq på steam så veldig vanskelig og finne deg Endret 15. august 2013 av SinanoX Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Og er det noen her som har lyst å lage ei lita gruppe på steam, for oss her på diskusjon.no som spiller PayDay 2? Så blir det det lettere å finne folk å spille med, og sånt. http://steamcommunity.com/groups/Payday2nor Lagde en Endret 15. august 2013 av Budbringer Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Når du kan ta visse overkilloppdrag duo, vet du at spillet er for lett *edit* Så litt rundt på YT..folk som gjør jewellery alene tydligvis Endret 16. august 2013 av mafsa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå