Mr_Pingvin666 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg lurer på om dette forumet som vi bruker her er tilgjenglig for alle? Er det php eller html? Hvor kan jeg laste det ned??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Programvaren heter visst phpBB 2 og hjemmesida finner du http://www.phpbb.com (fant linken nederst på forumsidene her ) Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er som bitex her sier. Det er gjort endel modifikasjoner på forumet som ikke eksisterer på den du får lastet ned, men tror ikke du merker noen stor forskjell. Ellers er det verdt å nevne at det krever mysql database. Lenke til kommentar
Rutebil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Et annet godt alternativ er Invision Power Board. Det finner du på http://www.invisionboard.com. phpBB og Invision Power Board krever begge PHP og MySQL. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er gjort endel modifikasjoner på forumet som ikke eksisterer på den du får lastet ned, men tror ikke du merker noen stor forskjell. Er det noe annet enn skinnet som er moddet? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det er gjort endel modifikasjoner på forumet som ikke eksisterer på den du får lastet ned, men tror ikke du merker noen stor forskjell. Er det noe annet enn skinnet som er moddet? Språk? Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Norsk språk til forumet kan du jo laste ned på www.phpbb.no... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg liker best vBulletin forumet, men det er ikke gratis og opensource som phpBB Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det er gjort endel modifikasjoner på forumet som ikke eksisterer på den du får lastet ned, men tror ikke du merker noen stor forskjell. Er det noe annet enn skinnet som er moddet? ja. skal ikke begynne å ramse opp alt, men jeg mener det har blitt gjort noen modifikasjoner for å forbedre ytelsen, og vi har fått endel ekstra administrative funksjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå