Gå til innhold

Irriterende Facebookmarkedsføring!

jonlem

Anbefalte innlegg

Se litt på denne;

post-122422-0-12545400-1376322686_thumb.jpg

Jeg blir enkelt og greit beint ut litt forbannet. Det er greit nok at folk er lettlurte som bare det, men her er det helt åpenbart for meg at noen har bestemt seg for å utnytte det.

Det som skjer, er at jeg spammes fordi omtrent halvparten av mine Facebook-venner lar seg lure - og Netthandelen.no får masser av gratis reklame.

Så jeg blir dobbelt forbannet; fordi de lurer folk, og fordi jeg pådyttes masse reklame jeg ikke er særlig interessert i.

Sett bort fra at man nok på sett og vis kan kalles lur, som utnytter dette; er det absolutt ingenting i hverken forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven eller Facebooks retningslinjer jeg kan bruke for å få disse skrotingene til å skjerpe seg?

Jeg har prøvd å lete, men finner lite brukendes. Trenger input.

Eller må jeg rett og slett bare svelge dritten, og godta det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uh, er redd jeg må blokke både kona, mamma, og nære venner da. Mistenker det er jeg som ender som den u-lure da

Alle disse har du vel kontakt med irl - det er lite og ikke ingenting man egentlig trenger FB til for disse. Det eneste FB er bra til, er å poste på div firma, f.eks ISP og man får ofte kjappe svar.

FB er ikke verdt det hvis man skal spammes med reklame i alle fall - men det er min mening.

Lenke til kommentar

Alle disse har du vel kontakt med irl - det er lite og ikke ingenting man egentlig trenger FB til for disse. Det eneste FB er bra til, er å poste på div firma, f.eks ISP og man får ofte kjappe svar.

FB er ikke verdt det hvis man skal spammes med reklame i alle fall - men det er min mening.

Det verste er vel at du har rett ..

Pluss en del politisk "aktivisme" da, for min del i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...