-MarL- Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg og broren min spiller SWG på samma PC, men vi kan ikke ha samma spiller på samma server . Han har sin på Eclips, men der vil jeg også være. Fordi det er norsk guild der. Men men jeg må jo lage min spiller på en annnen server, men jeg vet ikke hvem jeg skal ta. Noen som si meg hvem av serverene jeg kan der det er mange folk innpå? Jeg har selv tenkt å ta Gorath servern, men er den noe bra da? Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 jeg spiller på lowca - tattooine. masse folk der i allefall... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 "]Jeg og broren min spiller SWG på samma PC, men vi kan ikke ha samma spiller på samma server . Han har sin på Eclips, men der vil jeg også være. Fordi det er norsk guild der. Men men jeg må jo lage min spiller på en annnen server, men jeg vet ikke hvem jeg skal ta. Noen som si meg hvem av serverene jeg kan der det er mange folk innpå? Jeg har selv tenkt å ta Gorath servern, men er den noe bra da? Stemmer at du kan ha max 1 spiller/karakter pr. server. Du må isåfall ha 2 spill for å ha 2 karakterer på Eclipse... (se under for vår norske guild på Eclipse) Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 kom til gorath serveren der er den mange hyggelige folk blant annet meg og marl.vis du tenger hjelp så send en tell til meg eller marrl. vi begynner oxo snart med opptaks prøver til clanen vår band of brothers 8) Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 eller kom til eclipse og spill sammen med 60+ norske folk Fra www.swg-norway.com ^^ Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Et alternativ er Flurry, hvor jeg vurderer og flytte selv fra Eclipse:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå