KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei. Jeg har hatt dette problemet en stund. Vanlig prosedyre: Jeg starter maskinen. Alt går som normalt, og ingen problemer. Jeg kan surfe, spille og hva annet, men plutselig så virker det som om systemet fryser noe setter seg fast i skjermen, mens enkelte ting kan jeg trykke videre på. Så blir oppgavelinja borte, og bare ting som spotify reagerer. Så blir det svart, og BSOD dukker opp. Dette skjer hver gang jeg starter. Tidligere var problemet at win7 ikke ville boote fra ssd. Etter mye feilsøking får jeg til dette, men noen ganger etter BSOD, finner ikke bios disken, og må vente to min før den gjør så. jeg har feilsøkt masse, sjekket eventviewer, diagnoseoppstart, deaktivere alle unødvendige prosesser, avinstallere programmer osv osv uten hell. Kan minne om at sikkermodus virker som oftest litt lenger, men det samme skjer der og. Bluescreen-meldingen ser du under. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Tipper at SSD-en din fusker. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Tipper at SSD-en din fusker. Det er godt mulig, mem har du noen forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
citation Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) fusker den må den byttes tenker jeg. Trur ikkje det går ann og bytte de svære delene inni der. Endret 12. august 2013 av citation Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er godt mulig, mem har du noen forslag til hva som kan gjøres? Du kan prøve å oppdatere firmware på den. Eller du må bytte den. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Å bytte er ikke snakk om i dette tilfelle. Er det ingen måte å gjøre det på ellers? Vil en formatering samt reinstallasjon av windows7 gjøre susen? Disken er ganske så ny, og jeg ser ikke hvorfor det skulle vært noen problemer med den. Har lett etter firmware, men finnee ikke det noen sted (?) Endret 12. august 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Nope, ingenting funker. Det er dritt. Installerer på hdd midlertidig, så får jeg sett hva jeg gjør med disken. Har garanti på den, så får se hva det blir til Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 . For at jrg skal kunne bruke pcen, må jeg installere windows på min hdd. Problemet er at jeg ikke kan kan miste filene jeg allerede har på den disken. Det gjør man vel ved installering av win7. Jeg har ingen mulighet til å koble til disken til en annen pc og overføre. Jeg må også bruke pcen. Hva anbefales å gjøre her? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Disken er defekt. Godta det, lever den inn og krev en ny. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Disken er defekt. Godta det, lever den inn og krev en ny. Skal se hva jeg har fått gjort med det så snart jeg har mulighet. Ble bare rimemig frustrert av dette her. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Setter som løst da jeg vet hva problemet er. Skal klage på SSD, og benytte garantien jeg har på disken. Takk for den lille hjelpen jeg fikk i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå