daoooo Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har en linje fra Telenor som skal gi 25 Mbps ned. Testene er uført med samtlige enheter tilkoblet. Iphone trådløst: Måler 25 ned ish og 5 ish opp. Altså slik det skal være. Stasjonær kablet: Måler 0,3-0,7 ned og 5 ish opp. Opp er ritkig, men nedlasting way off. Var for øvrig et voldsomt tordenvær omtrent da jeg begynte å oppleve hastigheten som et problem så jeg lurer på om nettverkskortet kan ha fått en trøkk? Nettverkskortet er innebygd i et Asus hovedkort: Realtek RTL8168D/8111D Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20) Noen tips bortsett fra å kjøpe et nytt nettverkskort? Har forsøkt å restarte pc'en uten at det hjalp. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
daoooo Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Da fant jeg feilen... Noen lanutganger på routermodemet til Telenor er defekte, fant heldigvis en som fungerte. Lenke til kommentar
ole a Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har fått dratt ned til lokal forhandler og byttet til nytt modem ved lignende hendelse, ring og spørr telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå