Gå til innhold

iPhone 4S med knust skjerm – Kan skjermbeskyttelse hjelpe?

Anbefalte innlegg

gjelder 2300 uansett minnestørrelse på telefonen?

Et annet spørsmål, har en gammel 4s med knust skjerm som jeg bruker som treningsenhet, musikkspiller etc. (alt man kan gjøre uten simkort). Den har knust skikkelig og noen flere små glassbiter har falt av men jeg ser skjermen fint nok til å bruke den. har tapet litt på toppen hvor glasset mangler helt og bruker en siliconskin på den.

For å holde skjermen sammen, kan det lønne seg å sette på en slik skjermbeskyttelse? Vet ikke om jeg gidder bruke penger på den siden den ant. har noen gamle fuktskader i tillegg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*

For å holde skjermen sammen, kan det lønne seg å sette på en slik skjermbeskyttelse? *

En kompis hadde også en rimelig knust iPhone som har forsøkte og sette en skjermbeskytter på, men den var så knust at den ikke fikk skikkelig feste, så han satte rett og slett et stykke bred tape over hele skjermen for å holde ting på plass og unngå og skjære seg i fingertuppene. Det ble ikke noe penere av den grunn, men var ganske effektivt.

Lenke til kommentar

Så lenge den er klar og gjennomsiktig, ikke litt sånn "tåkete", og fingertuppene glir enkelte over på overflaten av tapen så burde den få jobben gjort. For når den er satt på er det ikke antageligvis ikke så enkelte og få den av uten at det blir gris og glass her og der. ;)

Edit: Ellers kommer du unna med ny skjerm til under 150 kroner, om man er flink med små skruer og sånt så er det en helt grei jobb og bytte den, spesielt om man kjøper ferdig montert glass og lcd.

f.eks : http://www.ebay.com/...=item35c9e14b13

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Så lenge den er klar og gjennomsiktig, ikke litt sånn "tåkete", og fingertuppene glir enkelte over på overflaten av tapen så burde den få jobben gjort. For når den er satt på er det ikke antageligvis ikke så enkelte og få den av uten at det blir gris og glass her og der. ;)

Edit: Ellers kommer du unna med ny skjerm til under 150 kroner, om man er flink med små skruer og sånt så er det en helt grei jobb og bytte den, spesielt om man kjøper ferdig montert glass og lcd.

f.eks : http://www.ebay.com/...=item35c9e14b13

Du har ikke et råtips om verktøykit jeg trenger hvis jeg kjøper denne? Og den skjermen kan vel brukes på 4S? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hm, oki spurte opprinnelig om 4s.

Ja ja hehe var jo ikke store kostnaden så da har jeg en noen 4er skjermer liggende i tilfelle min 4er knuser en dag den brukes som degradert mediaplayer. Jeg bestilte nemlig 3 stk når jeg først var i gang siden vi har 2 iphone 4s og en 4er :p.

Men merkelig, det var noen produkter på ebay som sier "fits iphone 4 and 4S".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

De som står oppført som match til begge modellene gir deg som regel valg mellom å velge modell/farge når du bestiller. Hang meg på diskusjonen etter jeg så noe om hvilken modell, så derfor jeg linket til en skjerm til 4, beklager det, får nesten håpe du knuser skjermen på 4-ern en dag da, slik at det ikke var helt bortkasta ;)

Man kan se forskjell festene til skruene på skjermene i bilde under (spoiler)

clips-e1346051928474.jpg

Endret av Backpfeifengesicht
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...